کد خبر: ۳۰۴۷۱۴
تاریخ انتشار: ۱۸:۵۶ - ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - 2022May 18
شهر هانگژو اعلام کرد که خانوارهای دارای سه فرزند، مجاز به خرید یک ملک دیگر هستند. فرزند سوم باید بعد از ۳۱ مه سال گذشته متولد شده باشد. چنین خانواده‌هایی همچنین می‌توانند در هنگام خرید خانه‌های جدید نسبت به سایر خریداران احتمالی برتری داشته باشند.

شفاآنلاین>اجتماعی>چین به خانواده‌های دارای ۳ فرزند امتیاز خرید ملک ارائه می‌کند.

به گزارش شفاآنلاین:شهر هانگژو اعلام کرد که خانوارهای دارای سه فرزند، مجاز به خرید یک ملک دیگر هستند. فرزند سوم باید بعد از ۳۱ مه سال گذشته متولد شده باشد. چنین خانواده‌هایی همچنین می‌توانند در هنگام خرید خانه‌های جدید نسبت به سایر خریداران احتمالی برتری داشته باشند.

این اقدام، هانگژو را به اولین بازار بزرگ مسکونی تبدیل می‌کند که تسهیلات ملکی را با نرخ زادوولد همراه می‌کند.

چین به‌طور شگفت‌انگیزی به همه زوج‌ها اجازه داد تا در سال گذشته صاحب فرزند سوم شوند، زمانی که تعداد تولدها به ۱۰.۶ میلیون نفر کاهش یافت که کمترین میزان از سال ۱۹۵۰ است.

گائو یوانشنگ، تحلیلگر چینی می‌گوید: «چنین سیاستی می‌تواند خرید خانه را تشویق کند و به طور همزمان، خانواده‌ها را به داشتن فرزندان بیشتر تشویق کند و نشان می‌دهد که چین از تقاضای واقعی مسکن برای خانواده‌های چند فرزند حمایت می‌کند.»

روند سیاست در حال ظهور مطابق با اصل چند ساله دولت چین است که «خانه‌ها برای زندگی هستند، نه برای سرمایه‌گذاری» موضعی که این کشور پس از قول ماه گذشته برای احیای مجدد تقاضا برای خانه‌ها حفظ کرد.

شیوع کووید، رکود مسکن را تشدید کرده است. بانک مرکزی کف نرخ وام مسکن را برای خریدارانی که برای اولین‌بار خانه خریداری می‌کنند کاهش داد، اقدامی که به گفته تحلیلگران ممکن است کمک چندانی به کاهش رکود کند.

گائو گفت: هانگژو پس از اینکه بازار ملک ثانویه آن در سه ماهه اول ضعیف شد، خرید خانه‌های موجود در مناطق مرکزی را آسان‌تر کرد. ارزش خانه‌های جدید شهر همچنان در ماه آوریل افزایش یافت.

یان یوجین، مدیر تحقیقات موسسه تحقیقات و توسعه E-house چین، اظهار کرد: شهرهای دیگر نیز ممکن است به سیاست‌هایی روی آورند که مشوق‌های مسکن را برای خانواده‌های دارای فرزندان بیشتر ارائه می‌دهد.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: