کد خبر: ۳۰۴۶۷۱
تاریخ انتشار: ۱۰:۵۳ - ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - 2022May 18
مشاور وزیر و مدیرکل حوزه وزارتی محور اصلی اجلاس روسای دانشکده‌ها و دانشگاه‌های علوم پزشکی را بهره‌وری اعلام کرد.

شفاآنلاین>سلامت> مشاور وزیر و مدیرکل حوزه وزارتی محور اصلی اجلاس روسای دانشکده‌ها و دانشگاه‌های علوم پزشکی را بهره‌وری اعلام کرد.

به گزارش شفاآنلاین: دکتر محمد پورحسینی با بیان این مطلب در این اجلاس در مازندران، گفت: اجلاس دانشکده‌ها و دانشگاه های علوم پزشکی کشور در ساری، دومین اجلاس حضوری در دولت سیزدهم است. پیش از این ۵ بار به صورت وبینار در خدمت روسای دانشگاه‌ها بوده ایم ولی بدیهی است که در اجلاس حضوری بهتر می توان به مباحث نظام سلامت پرداخت.

 
دبیر اجلاس روسای دانشکده‌ها و دانشگاه های علوم پزشکی کشور، بیان داشت: در سه روز اجلاس هر روز دو کارِ گروهی در زمینه های تولید دانش بنیان، اشتغال آفرینی، تحقیقات محصول محور، سطح بندی خدمات، توزیع تجهیزات، منابع انسانی و ارز ترجیحی خواهیم داشت.
 
وی ادامه داد: همچنین در این اجلاس درباره نسخه الکترونیک، بیمه، برنامه‌های عملیاتی و مهم جوانی جمعیت نیز مباحث لازم مطرح خواهد شد. همچنین ایده های نوآورانه و تجربه های موفق چند دانشگاه در این اجلاس مطرح خواهد شد.
 
دکتر پورحسینی گفت: به ابتکار روابط عمومی هر کدام از روسای دانشگاه ها فرصت خواهند داشت تا در استودیو سلامت اعلام نظر و برنامه داشته باشند.
 
گفتنی است دومین اجلاس حضوری روسای دانشکده ها و دانشگاه های علوم پزشکی کشور ۲۸ تا ۳۰ اردیبهشت در ساری برگزار می شود.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: