کد خبر: ۳۰۴۶۲۰
تاریخ انتشار: ۱۴:۴۸ - ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - 2022May 17
رئیس انجمن صنفی تولید کنندگان و صادر کنندگان تجهیزات پزشکی؛
مجبد روحی بیان کرد:کشورهای زیادی خواهان خریداری تجهیزات پزشکی ایرانی هستند.
شفاآنلاین>سلامت>رئیس انجمن صنفی تولیدکنندگان و صادرکنندگان تجهیزات پزشکی، دندانپزشکی و آزمایشگاهی، گفت: کشورهای زیادی خواهان خریداری تجهیزات پزشکی ایرانی هستند.

به گزارش شفاآنلاین: مجبد روحی، با اعلام برنامه ریزی برای رونمایی از محصولات جدید در حوزه های مختلف پزشکی در بیست و سومین نمایشگاه ایران هلث، گفت: این نمایشگاه فرصت مناسبی برای تولیدکنندگان ملزومات پزشکی ایرانی محسوب می شود تا در شرایط تحریم و با تقویت صادرات خود و ارز آوری نتایج بسیار مطلوبی را در حوزه علمی و اقتصادی برای کشور ارمغان آورند.

وی با اشاره به برگزاری بیست و سومین نمایشگاه ایران هلث در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران، اظهار داشت: نمایشگاه ایران هلث در عرصه تجهیزات پزشکی و سلامت و با حضور قابل توجه شرکت های داخلی و خارجی در حوزه های مرتبط پزشکی و ایجاد تعامل و بسط ارتباطات و استفاده های دو سویه بین این شرکت ها یکی از معتبرترین نمایشگاه ها در سطح منطقه و جهان به شمار می آید.

روحی با بیان اینکه در صنعت تجهیزات پزشکی و سلامت هر روز شاهد پیشرفت های علمی و صنعتی هستیم، اضافه کرد: با برپایی این نوع نمایشگاه ها این فرصت در اختیار دست اندرکاران صنعت سلامت و پزشکی کشور فراهم می شود تا با تبادل اطلاعات و آشنایی با دستاوردهای روز جهانی در کنار حمایت های مسئولین به تدریج شاهد پیشرفت، شکوفایی و خودکفایی در این زمینه باشیم.

وی با اشاره به بیانات مهم مقام معظم رهبری در رابطه با حمایت از شرکت های دانش بنیان، افزود: در بیست و سومین نمایشگاه ایران هلث برنامه ریزی های حمایتی از شرکت های دانش بنیان فعال در این حوزه انجام گرفته است و برگزاری پاویون هایی در راستای توسعه بازار این شرکت ها و معرفی محصولات و دستاوردهایشان صورت پذیرفته است.

رئیس انجمن صنفی تولیدکنندگان و صادرکنندگان تجهیزات پزشکی، دندانپزشکی و آزمایشگاهی ایران با اشاره به حضور هیئت های تجاری و شرکت های خارجی در نمایشگاه ایران هلث، گفت: کشورهای زیادی خواهان خریداری تجهیزات پزشکی ایرانی هستند و این نمایشگاه فرصت مناسبی برای تولیدکنندگان ملزومات پزشکی ایرانی محسوب می شود تا در شرایط تحریم و با تقویت صادرات خود و ارز آوری نتایج بسیار مطلوبی را در حوزه علمی و اقتصادی برای کشور ارمغان آورند.

وی با اعلام برنامه ریزی برای رونمایی از محصولات جدید دانش بنیان و کاملاً بومی در حوزه های مختلف پزشکی با حضور مقامات دولتی در بیست و سومین نمایشگاه ایران هلث، ادامه داد: این نمایشگاه قطعاً فرصت مناسبی برای دانشگاه های علوم پزشکی، بیمارستان ها و مراکز درمانی خصوصی و دولتی برای تامین و تهیه نیازهای خود از محصولات کاملاً ایرانی و حمایت از تولیدکنندگان داخلی و شرکت های دانش بنیان حوزه سلامت خواهد بود.

بیست و سومین نمایشگاه بین المللی تجهیزات پزشکی، دندانپزشکی، آزمایشگاهی، دارویی و خدمات سلامت (ایران هلث) در روزهای سوم تا ششم خرداد ۱۴۰۱ از ساعت ۹ تا ۱۶ در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: