کد خبر: ۳۰۳۹۱۶
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۰ - ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - 2022May 06
از جمع اهداکنندگان خون استان تهران در ماه رمضان، ۱۵ هزار و ۱۱۱ نفر جزو اهداکنندگان مستمر هستند که در طول سال، حداقل دوبار این کار انسان دوستانه را انجام داده اند و همچنین ۱۰ هزار و ۸۷۹ نفر نیز از دسته اهداکنندگان با سابقه بودند که در سالهای گذشته هم موفق به انجام این کار شده بودند.
شفاآنلاین>سلامت>مدیرکل انتقال خون استان تهران اعلام کرد: تهرانی‌ها در ماه رمضان امسال، نسبت به سال گذشته حدود ۵۶ درصد بیشتر خون اهدا کردند.

به گزارش شفاآنلاین:دکتر محمدرضا مهدی زاده با اشاره به مراجعه ۳۹ هزار و ۹۷۳ نفری مردم پایتخت در ایام ماه مبارک رمضان به مراکز اهدای خون، خاطرنشان کرد: از بین این مراجعه کنندگان، ۳۱ هزار و ۸۳۹ نفر موفق شدند که با اهدای خون به نجات جان بیماران کمک کنند و این آمار، نشان دهنده رشد ۵۶ درصدی اهدای خون در استان تهران نسبت به ماه رمضان در سال گذشته است.

مدیرکل انتقال خون استان تهران ادامه داد: از جمع اهداکنندگان خون استان تهران در ماه رمضان، ۱۵ هزار و ۱۱۱ نفر جزو اهداکنندگان مستمر هستند که در طول سال، حداقل دوبار این کار انسان دوستانه را انجام داده اند و همچنین ۱۰ هزار و ۸۷۹ نفر نیز از دسته اهداکنندگان با سابقه بودند که در سالهای گذشته هم موفق به انجام این کار شده بودند.

مهدی زاده افزود: ۵ هزار و ۸۴۹ نفر برای اولین بار در ماه مبارک رمضان به جمع اهداکنندگان خون پیوستند که امیدواریم این نسل جدید و جوان به صورت مستمر، این کار حیاتی و نجات بخش برای بیماران را برنامه زندگی و مسئولیت های اجتماعی خود قرار دهند.

مدیرکل انتقال خون استان تهران در پایان و ضمن اشاره به رشد ۴۶ درصدی اهدای خون بانوان تهرانی در ماه رمضان سال ۱۴۰۱ نسبت به ماه رمضان سال قبل، خاطرنشان کرد: نیاز بیماران به اهدای خون، یک نیاز روزانه و همیشگی است که امیدواریم همچنان شاهد مشارکت مطلوب پایتخت نشینان نوع‌دوست و وفادار برای انجام این کار خداپسندانه و انسان دوستانه باشیم.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: