کد خبر: ۳۰۳۲۷۱
تاریخ انتشار: ۱۹:۰۰ - ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ - 2022April 25
آمارهای منتشر شده در لس آنجلس نشان می دهد نزدیک به ۲۰۰۰ بی خانمان در سال اول همه گیری جان خود را از دست داده اند که افزایش ۵۶ درصدی نسبت به سال قبل از آن داشته است و بیشتر ناشی از مصرف بی رویه مواد مخدر بوده است.

شفاآنلاین>اجتماعی>آمارها حاکی از آن است که مصرف بیش از حد مواد مخدر بیش از بیماری کووید-۱۹ در اولین سال همه‌گیری از میان افراد بی خانمان در شهر لس آنجلس در ایالت کالیفرنیا قربانی گرفته است.

به گزارش شفاآنلاین: آمارهای منتشر شده در لس آنجلس نشان می دهد نزدیک به ۲۰۰۰ بی خانمان در سال اول همه گیری جان خود را از دست داده اند که افزایش ۵۶ درصدی نسبت به سال قبل از آن داشته است و بیشتر ناشی از مصرف بی رویه مواد مخدر بوده است.

یافته‌های منتشر شده، نشان داد که علی رغم نگرانی های اولیه خود ویروس، عامل اصلی مرگ و میر در میان بزرگترین جمعیت بی‌خانمان در ایالت کالیفرنیا نیست اما پس از کاهش شدید ارائه خدمات به منظور جلوگیری از گسترش کروناویروس، این افراد از دریافت خدمات سلامت روان و درمان سوء مصرف مواد محروم ماندند.

در این گزارش آمده است که بین ۱ آوریل ۲۰۲۰ تا ۳۱ مارس ۲۰۲۱، در شهر لس آنجلس ۱۹۸۸ مورد مرگ افراد بی خانمان ثبت شده که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته و آمار ۱۲۷۱ مورد فوت، روند افزایشی داشته است.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: