کد خبر: ۳۰۲۹۱۱
تاریخ انتشار: ۱۶:۳۷ - ۳۰ فروردين ۱۴۰۱ - 2022April 19
سردار حسین رحیمی بیان کرد:در شب‌های قدر تا پایان مراسم احیا، یگان‌های انتظامی، ترافیکی، امنیتی و اطلاعاتی پلیس پایتخت در آماده باش ۱۰۰ درصدی هستند.
 شفاآنلاین>اجتماعی>رییس پلیس پایتخت گفت: در شب‌های قدر تا پایان مراسم احیا، یگان‌های انتظامی، ترافیکی، امنیتی و اطلاعاتی پلیس پایتخت در آماده باش ۱۰۰ درصدی هستند.

به گزارش شفاآنلاین:سردار «حسین رحیمی» با اشاره به اینکه پلیس پایتخت در شب‌های قدر در آماده‌باش ۱۰۰ درصدی است افزود: با توجه به اعلام ستاد ملی مقابله با کرونا در خصوص امکان حضور شهروندان در مراسم لیالی قدر و راهپیمایی روز جهانی قدس با رعایت ملاحظات بهداشتی بطور حتم در لیالی قدر امسال شاهد حضور گسترده شهروندان در این مراسم خواهیم بود و گشت‌های انتظامی و ترافیکی در محل‌های تعیین‌شده مستقر و در سطح شهر گشت زنی هدفمند دارند.

رحیمی با تاکید بر اینکه با اقتدار امنیت و آرامش شهروندان را تامین خواهیم کرد، گفت: در ماه مبارک رمضان شاهد برگزاری مراسم مناجات خوانی تا سحرگاهان در نقاط مختلف شهر تهران هستیم.

وی ادامه داد: در ستاد فرماندهی انتظامی تهران بزرگ مراسم مناجات خوانی از ابتدای ماه رمضان با همکاری پلیس پایتخت و مکتب الزهرا با مداحی حاج محمد رضا و کربلایی حسین طاهری برگزار می‌شود که این مراسم به صورت مستقیم از شبکه دو سیما پخش می‌شود و در این مراسم شاهد حضور پرشور شهروندان هستیم.

رییس پلیس پایتخت ضمن محکومیت هتاکی به مقدسات مسلمانان در کشور سوئد گفت: قرآن کریم، کتاب زندگی است که خداوند متعال برای سعادت و کرامت انسان ها نازل کرده است و این اقدام سخیف در بی حرمتی به قرآن کریم نشان دهنده جهل مدرن دشمنان اسلام است.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: