کد خبر: ۳۰۲۸۹۶
تاریخ انتشار: ۱۳:۵۹ - ۳۰ فروردين ۱۴۰۱ - 2022April 19
معاون وزیر بهداشت؛
دکتر کمال حیدری جامعه آزمایشگاهیان را از اقشار زحمتکش نظام سلامت کشور دانسته که اهمیت خدمات آنها در تشخیص زودهنگام بسیاری از بیماری‌ها و حفظ سلامت جامعه غیر قابل انکار است.
شفاآنلاین>سلامت>معاون بهداشت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در پیامی به ‌مناسبت فرارسیدن روز آزمایشگاه و علوم آزمایشگاهی، با گرامی‌داشت یاد «حکیم سید اسماعیل جرجانی»، از زحمات جامعه آزمایشگاهیان کشور، به‌ویژه در همه‌گیری کووید 19 قدردانی کرد.

به گزارش شفاآنلاین:دکتر کمال حیدری در این پیام جامعه آزمایشگاهیان را از اقشار زحمتکش نظام سلامت کشور دانسته که اهمیت خدمات آنها در تشخیص زودهنگام بسیاری از بیماری‌ها و حفظ سلامت جامعه غیر قابل انکار است.
 
 متن این پیام به شرح زیر است:
 
 سی‌ام فروردین‌ماه، با یاد «حکیم سید اسماعیل جرجانی»، به‌عنوان «روز آزمایشگاه و علوم آزمایشگاهی» در تقویم سلامت کشور ثبت شده است. روزی برای قدردانی از زحمات قشر تلاشگر عرصه نظام سلامت که اقدامات آنها یکی از اجزای جدایی‌ناپذیر سیستم تشخیصی و درمانی به‌شمار می‌رود.
 
 تلاشگرانی جان بر کف که اهمیت خدمات آنها در همه‌گیری کووید 19، بیش از پیش بر همگان ثابت شد و با حضور در نخستین صف‌های مواجهه با بیماران کرونایی، شهدایی والامقام را تقدیم کشور و مردم کردند.
 
 در نظام شبکه بهداشتی کشور نیز خدمات آزمایشگاهی اهمیت به‌سزایی داشته و سرعت، دقت، دانش و مهارت جامعه آزمایشگاهیان کشور در تشخیص زودهنگام بسیاری از بیماری‌ها و حفظ سلامت جامعه غیر قابل انکار است.
 
 با گرامی‌داشت یاد دانشمند بزرگ ایرانی، حکیم سید اسماعیل جرجانی، روز آزمایشگاه و علوم آزمایشگاهی را به همه فعالان این عرصه تبریک گفته و توفیق روزافزون آنها از خداوند متعال خواستارم.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: