کد خبر: ۳۰۲۸۴۴
تاریخ انتشار: ۲۲:۴۵ - ۲۹ فروردين ۱۴۰۱ - 2022April 18
با صعودی شدن روند موارد ابتلا به کووید-۱۹ در هند طی روزهای اخیر، دانش‌آموزان به منظور جلوگیری از انتشار کروناویروس ملزم به رعایت پروتکل‌های سخت‌گیرانه‌ای هستند. به مدارس خصوصی نیز توصیه شده که در صورت گزارش یک مورد ابتلا، فعالیت کل مدرسه یا بخشی از آن تعطیل شود.

شفاآنلاین>سلامت>در حالی که موارد ابتلا به کووید-۱۹ در هند بار دیگر سیر صعودی پیدا کرده است، پروتکل‌های سختگیرانه کرونایی در مدارس این کشور اعمال می‌شود.

به گزارش شفاآنلاین: با صعودی شدن روند موارد ابتلا به کووید-۱۹ در هند طی روزهای اخیر، دانش‌آموزان به منظور جلوگیری از انتشار کروناویروس ملزم به رعایت پروتکل‌های سخت‌گیرانه‌ای هستند. به مدارس خصوصی نیز توصیه شده که در صورت گزارش یک مورد ابتلا، فعالیت کل مدرسه یا بخشی از آن تعطیل شود.

گزارش‌های آماری حاکیست که روز شنبه، جهش ۲۵.۹۵ درصدی در تعداد موارد ابتلا به کووید-۱۹ نسبت به روز قبل از آن مشاهده شد و بدون شک افزایش موارد ابتلا، روند فعالیت کلاس‌های حضوری که از اول آوریل از سر گرفته شده‌اند، تحت تاثیر قرار می‌دهد.

دولت دهلی جلساتی را با حضور والدین و معلمان برگزار کرده تا با والدین درباره نحوه جبران کاستی‌هایی که در روند یادگیریِ محصلان به دنبال تعطیلی طولانی مدتِ مدارس ایجاد شده، مشورت شود.

هرچند، با افزایش موارد ابتلا به کرونا در هند، آموزش و پرورش این کشور توصیه‌ای به تمام مدارس غیردولتی صادر کرده است مبنی بر اینکه "در صورت مشاهده یا گزارش ابتلا باید سریعا اطلاع داده شود تا در مورد ادامه فعالیت مدرسه تصمیم گیری شود."

اداره آموزش و پرورش همچنین در بخشنامه خود به مدارس توصیه کرده است تا با الزامی کردن استفاده از ماسک، رعایت فاصله اجتماعی و شستن دست‌ها/استفاده منظم از مواد ضدعفونی‌کننده، تمام اقدامات پیشگیرانه ممکن را برای جلوگیری از انتشار عفونت کووید در مدارس انجام دهند.

 همچنین از مدارس خواسته شده تا در مورد پیشگیری از ابتلا به این بیماری در بین دانش آموزان، معلمان، کارکنان و والدینی که از مدرسه بازدید می کنند، آگاهی ایجاد کنند.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: