کد خبر: ۳۰۲۰۳۳
تاریخ انتشار: ۱۴:۵۷ - ۱۶ فروردين ۱۴۰۱ - 2022April 05
ایوب فصاحت بیان کرد: ماه مبارک رمضان از ایام مهم در تقویم کاری میادین است و تقارن آغاز این ماه عزیز با پایان تعطیلات نوروز، لزوم برنامه‌ریزی‌های دقیق‌تر برای این ایام را دوچندان کرد.
شفاآنلاین>اجتماعی>مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهردای تهران با اعلام اینکه در ماه مبارک رمضان، به واسطه تهیه کالاهای ضروری مورد نیاز خانواده‌ها مراجعه شهروندان افزایشی است اعلام کرد: شاهد افزایش تقاضای شهروندان در برخی محصولات از جمله خرما، قند و شکر و همچنین هندوانه هستیم.

به گزارش شفاآنلاین: ایوب فصاحت با تأکید بر اینکه طرح ویژه‌ای را برای افزایش نظارت بر میادین میوه و تره بار آغاز کرده‌ایم، افزود: ماه مبارک رمضان از ایام مهم در تقویم کاری میادین است و تقارن آغاز این ماه عزیز با پایان تعطیلات نوروز، لزوم برنامه‌ریزی‌های دقیق‌تر برای این ایام را دوچندان کرد.

وی با اشاره به اینکه در ماه مبارک رمضان، تقاضای محصولاتی همچون کالاهای تنظیم بازار، اقلام پروتئینی، قند، شکر، خرما و هندوانه افزایش یافته، اظهار کرد: برای عرضه این محصولات از جمله کالاهای اساسی، گوشت قرمز، گوشت مرغ و تخم مرغ تنظیم بازار در میادین میوه و تره بار، هماهنگی‌های لازم با دستگاه‌هایی که مسئولیت تأمین این اقلام را بر عهده دارند، به عمل آمده و به هر میزان که این محصولات از مبادی مربوطه به میادین تحویل شوند، بلافاصله نسبت به توزیع مستقیم آنها بین شهروندان اقدام می‌شود.

فصاحت با بیان اینکه تمام اقلام مورد نیاز شهروندان از مواد پروتئینی و حبوبات و لبنیات گرفته تا انواع میوه، سبزیجات و صیفی‌جات در میادین میوه و تره بار به میزان کافی، موجود بوده و در دسترس شهروندان قرار دارد، تصریح کرد: «کیفیت مطلوب» و «قیمت مناسب»، دو اصلی هستند که بر رعایت آنها در میادین تأکید ویژه داریم.

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران با اعلام فروش ویژه انواع خرما به مناسبت ماه مبارک رمضان در میادین میوه و تره بار با قیمت مصوب که بین ۳۰ تا ۴۰ درصد با قیمت فروشگاه‌های بیرون اختلاف دارد، خاطرنشان کرد: علاوه بر این، هندوانه که مصرف آن در ماه مبارک رمضان افزایش یافته و زولبیا و بامیه که در سفره افطار خانواده‌ها از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است، از دیگر محصولاتی است که با قیمت‌ مصوب در میادین عرضه می‌شود.

بیش از ۲۶۰ میدان و بازار میوه و تره بار در مناطق ۲۲ گانه تهران فعال است.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: