کد خبر: ۳۰۱۲۴۲
تاریخ انتشار: ۱۵:۱۵ - ۰۱ فروردين ۱۴۰۱ - 2022March 21
معاون فنی مرکز سلامت محیط و کار خبر داد؛
محسن فرهادی اظهار داشت: دیروز ۵۹۸ مرکز اقامتی توسط بازرسان بهداشتی بازدید شد که ۱۲ مرکز متخلف به مراجع قضائی معرفی و یک مورد نیز پلمب شد.
شفاآنلاین>سلامت>معاون فنی مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت گفت: در چهارمین روز برنامه سلامت نوروزی، بیش از ۴۲ هزار مورد بازرسی بهداشتی در سراسر کشور انجام شد.

به گزارش شفاآنلاین:محسن فرهادی اظهار داشت: دیروز ۵۹۸ مرکز اقامتی توسط بازرسان بهداشتی بازدید شد که ۱۲ مرکز متخلف به مراجع قضائی معرفی و یک مورد نیز پلمب شد.

وی افزود: همچنین یک هزار و ۳۳۶ مورد مرکز بین راهی مورد بازدید قرار گرفت که ۱۰۰ مرکز متخلف به مراجع قضائی معرفی شدند. همچنین دو هزار و ۸۵۶ بازرسی مشترک در روز گذشته با سازمان‌ها و ادارات و مراجع قضائی انجام شده است.

معاون فنی مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت خاطرنشان کرد: در روز چهارم برنامه سلامت نوروزی سال ۱۴۰۱ حدود ۵۵ هزار کیلوگرم مواد غذایی غیر بهداشتی معدوم شد. همچنین ۱۶ هزار و ۷۰۰ مورد کلرسنجی از سامانه‌های آبرسانی و ۱۵ هزار مورد سنجش پرتال از سطوح و مواد غذایی سنجش انجام شده است.

فرهادی یادآور شد: از ابتدای برنامه سلامت نوروزی ۱۴۰۱ تا کنون بیش از ۱۴۷ هزار مورد بازرسی بهداشتی، ۵ هزار و ۸۰۰ مورد معرفی متخلفان بهداشتی به مراجع قضائی، یک هزار و ۸۰ پلمب مراکز متخلف، دو هزار و ۵۰۰ بازرسی از مراکز اقامتی، معرفی ۹۹ مورد به مراجع قضائی و پلمب ۳۱ مرکز اقامتی متخلف، بازرسی ۴ هزار و ۸۳۱ مرکز بین راهی، معرفی ۲۸۴ مرکز متخلف به مراجع قضائی و پلمب ۴۵ مرکز متخلف انجام شده است.

وی گفت: در ۴ روز گذشته، حدود ۱۴ هزار مورد بازرسی مشترک بهداشتی با سایر سازمان‌ها انجام شده و تا امروز ۱۴۲ هزار کیلوگرم مواد غذایی غیر بهداشتی معدوم، حدود ۶۵ هزار مورد کلرسنجی از سامانه‌های آبرسانی و ۴۵ هزار مورد سنجش پرتال از سطوح و مواد غذایی انجام شده است.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: