کد خبر: ۳۰۰۶۸۲
تاریخ انتشار: ۱۵:۳۲ - ۲۱ اسفند ۱۴۰۰ - 2022March 12
طی این دو روز شدت بارش در چهارمحال و بختیاری و کهگیلویه و بویراحمد پیش‌بینی می‌شود که روز دوشنبه احتمال ریزش تگرگ همراه خواهد بود.

شفاآنلاین>سلامت> براساس پیش‌بینی سازمان هواشناسی فعالیت سامانه بارشی در مناطقی از کشور طی امروز و فردا ادامه دارد و دمای هوا در نوار شمالی، شمال غرب و در دامنه‌های جنوبی البرز و غرب کشور کاهش خواهد یافت.

به گزارش شفاآنلاین: بر اساس پیش‌بینی سازمان هواشناسی امروز و فردا در چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، نیمه شمالی فارس، شرق و جنوب خوزستان، برخی مناطق یزد، اصفهان، خراسان جنوبی، گیلان، مازندران، گلستان، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و اردبیل بارش گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.


طی این دو روز شدت بارش در چهارمحال و بختیاری و کهگیلویه و بویراحمد پیش‌بینی می‌شود که روز دوشنبه احتمال ریزش تگرگ همراه خواهد بود.

دوشنبه بارش در شمال آذربایجان غربی، شمال آذربایجان شرقی، گیلان، مازندران، گلستان، ارتفاعات و دامنه‌های البرز در قزوین، البرز و تهران، برخی مناطق خراسان شمالی و خراسان رضوی، شرق لرستان، چهارمحال و بختیاری و کهگیلویه و بویراحمد پیش‌بینی می‌شود.

سه‌شنبه و چهارشنبه در شمال غرب، سواحل دریای خزر، شمال شرق، ارتفاعات و دامنه‌های جنوبی البرز و زاگرس مرکزی بارش پیش‌بینی می‌شود.

از یکشنبه دمای هوا در سواحل شمالی کشور کاهش خواهد یافت. به ویژه با توجه به نفوذ توده هوای به نسبت سرد از سه‌شنبه دمای هوا در این مناطق بین ۵ تا ۸ درجه و از چهارشنبه در شمال غرب بین ۵ تا ۷ درجه و در دامنه‌های جنوبی البرز و غرب کشور بین ۳ تا ۵ درجه کاهش یافت.

با توجه به کاهش قابل ملاحظه دما، از روز سه‌شنبه بارش در دامنه‌ها و ارتفاعات شمالی و جنوبی البرز و همچنین مناطق سردسیر و کوهستانی شمال غرب به شکل برف پیش‌بینی می‌شود.

امروز آسمان برخی نقاط غرب و شمال غرب غبارآلود خواهد بود. همچنین امروز و فردا شمال خلیج فارس مواج و متلاطم است.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: