کد خبر: ۳۰۰۲۹۶
تاریخ انتشار: ۱۴:۲۶ - ۱۵ اسفند ۱۴۰۰ - 2022March 06
معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت:
دکتر بهروز رحیمی، با بیان اینکه تغییر در میزهای مدیریتی امری بدیهی است، گفت: همیشه تغییرات در حوزه مدیریتی رایج بوده و یکی از ارکان مهم مدیریت، جابه‌ جایی مدیران با رویکرد مثبت و جایگزینی تفکرات خلاق و نوین خواهد بود.
شفاآنلاین>سلامت>معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت در مراسم تکریم و معارفه سرپرست مرکز توسعه مدیریت و تحول اداری وزارت بهداشت با اشاره به اهمیت نیروی انسانی به‌ عنوان سرمایه و گنجینه ‌ای ارزشمند، بیان کرد: اگر بخواهیم یک سرمایه با ارزش و گنجینه ‌ای گرانقدر را در مجموعه وزارت بهداشت نام ببریم، آن سرمایه، نیروی انسانی است و باید در تلاش باشیم که این سرمایه را با آموزش ‌و پرورش حفظ کنیم.

به گزارش شفاآنلاین:دکتر بهروز رحیمی، با بیان اینکه تغییر در میزهای مدیریتی امری بدیهی است، گفت: همیشه تغییرات در حوزه مدیریتی رایج بوده و یکی از ارکان مهم مدیریت، جابه‌ جایی مدیران با رویکرد مثبت و جایگزینی تفکرات خلاق و نوین خواهد بود.
 
وی در ادامه افزود: همواره در حین تغییرات، فرصت ‌ها، نقاط قوت و نقاط قابل ‌بهبود شناسایی می‌ شود و تیم مدیریتی می ‌تواند سازمان را به بهره‌ وری بهتر و تغییر ساختاری مثبت در راستای رشد و تعالی سوق دهد.
 
دکتر رحیمی با اشاره به اهمیت نیروی انسانی به‌ عنوان سرمایه و گنجینه‌ ای ارزشمند، بیان کرد: اگر بخواهیم یک سرمایه با ارزش و گنجینه ‌ای گرانقدر را در مجموعه وزارت بهداشت نام ببریم، آن سرمایه، نیروی انسانی است.
 
وی همچنین اظهار کرد: این گنجینه و سرمایه ارزشمند را باید در برنامه‌ ای خاص و مدون، آموزش ‌و پرورش داد تا سازمان را به بهترین شکل ممکن ارتقا دهد.
 
دکتر رحیمی همچنین ضمن تأکید بر اهمیت مرکز توسعه مدیریت و تحول اداری در خصوص آموزش ‌و پرورش کارکنان وزارت بهداشت، بیان کرد: با سیاستگذاری صحیح در مرکز توسعه مدیریت و تحول اداری وزارت بهداشت می ‌توان کارشناسان متخصص و مدیران لایقی را آموزش داد و همچنین در خصوص بحث جانشین پروری استراتژی مناسبی را ایجاد کرد.
 
وی در ادامه بیان کرد: حوزه وزارت بهداشت درخصوص بحث آموزش به جوانان، جوان‌ گرایی و جانشین پروری نقاط قابل ‌بهبودی دارد که لازم است مدیران به این مهم توجه ویژه ‌ای داشته باشند و حتماً در مسیر مدیریت، جوانان نخبه و لایق را برای حوزه ‌های مختلف آموزش ‌و پرورش دهند تا در آینده، کشور ایران غنی از مدیران لایق و خدمتگذار به مردم باشد.
 
دکتر رحیمی با بیان اینکه نگاه ما به مرکز توسعه مدیریت و تحول اداری وزارت بهداشت، نگاه افزایش بهره وی و ارتقا سطح کیفی پرسنلی و سازمانی است، تصریح کرد: همانگونه که از اسم این مرکز مشخص است، اقدامات بسیار مهمی در این واحد صورت می‌ گیرد و یکی از نقاط استراتژیک مهم معاونت توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت است.
 
وی در پایان اظهار کرد: در هر تغییری در حوزه مدیریت فارغ از نتایج آن، مهم‌ ترین جزء و زیباترین رکن آن حفظ کرامت انسانی خواهد بود و باید در راستای هر تغییر و تحولی، شأن و منزلت افراد حفظ شود و با بهترین نوع رفتار آنان را تکریم و معارفه کرد.
 
در ادامه این جلسه، دکتر ملکی، رییس اسبق مرکز توسعه مدیریت و تحول اداری وزارت بهداشت ضمن عرض خیرمقدم به دکتر جوانمرد، ابراز امیدواری کرد که مرکز توسعه مدیریت و تحول اداری باحضور دکتر جوانمرد، بیش ‌از پیش در راستای خدمت و ارتقای سازمانی تلاش کند.
 
در پایان نیز دکتر جوانمرد، سرپرست مرکز توسعه مدیریت و تحول اداری ضمن آرزوی موفقیت برای دکتر مرادی، از وی بابت خدمات ارزشمندی که در طول تصدی ریاست مرکز توسعه مدیریت و تحول اداری ارائه کرده، قدردانی کرد.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: