کد خبر: ۲۹۹۴۰۷
تاریخ انتشار: ۱۲:۲۰ - ۰۱ اسفند ۱۴۰۰ - 2022February 20
فردی که در جریان یک حادثه رانندگی دچار جراحت شده بود در حین انتقال به بیمارستان با چاقو، یکی از کارشناسان اورژانس را مجروح کرد.

شفاآنلاین>سلامت> فردی که در جریان یک حادثه رانندگی دچار جراحت شده بود در حین انتقال به بیمارستان با چاقو، یکی از کارشناسان اورژانس را مجروح کرد.

به گزارش شفاآنلاین: دکتر سلطانی، رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قزوین در این باره گفت: جمعه شب، خبر یک تصادف در منطقه آقابابا به پایگاه اورژانس این منطقه اعلام شد، کارشناسان اورژانس برای پوشش مأموریت تصادف به آدرس اعلام شده، اعزام شدند. پس از رسیدن به محل حادثه، برای انجام معاینات و آسیب‌های احتمالی به بررسی مصدوم پرداختند که با پرخاشگری مصدوم و اطرافیان وی مبنی بر عدم نیاز به انتقال مصدوم به بیمارستان مواجه شدند. در پی این برخورد، کارشناسان اورژانس اعلام کردند که به خاطر شدت جراحات وارده مصدوم باید به بیمارستان منتقل شود که مصدوم در حین انجام اقدامات درمانی شروع به بی‌احترامی و ضرب و شتم کارشناس اورژانس کرده و با چاقو چند ضربه به بدن یکی از کارشناسان اورژانس زد.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قزوین تصریح کرد: با این همه، مصدوم به بیمارستان تأمین اجتماعی تحویل داده شد و کارشناس اورژانس به‌دلیل آسیب‌های وارد شده در بیمارستان بستری شد. رسیدگی به این موضوع از طریق مراجع قضایی، پیگیری می‌شود.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: