کد خبر: ۲۹۹۲۴۵
تاریخ انتشار: ۱۹:۰۰ - ۲۷ بهمن ۱۴۰۰ - 2022February 16
در عین حال در پنل سخنرانی‌های آزاد، ۹ سخنرانی از بهترین مقالاتی که ارسال و انتخاب شده، ارائه می‌شوند.
شفاآنلاین>سلامت>دبیر علمی نوزدهمین کنگره جراحان دهان، فک و صورت ایران، از برگزاری ۱۰ پنل جراحی فک و صورت و استقرار نمایشگاه تجهیزات دندانپزشکی همزمان با برگزاری کنگره خبر داد.
 به گزارش شفاآنلاین:عباس کریمی، درباره نوزدهمین کنگره جراحان دهان، فک و صورت ایران، گفت: نوزدهمین کنگره بین‌المللی انجمن جراحان دهان، فک و صورت ایران بعد از دو سال پاندمی کرونا دوم لغایت ششم اسفند ۱۴۰۰ برگزار می‌شود.

وی افزود: این کنگره شامل سه سمپوزیوم است؛ سمپوزیوم جراحی سمپوزیوم عمده آن است و سمپوزیوم ایمپلنت و محققین جوان هم در کنار آن برگزار می‌شوند. سمپوزیوم جراحی شامل ۱۰ پنل است. ویژگی منحصر به فرد کنگره امسال این است که یک پنل مختص سخنرانان خارجی است که به صورت مجازی و آنلاین برگزار می‌شود و سخنرانان به‌نام بین‌المللی در آن پنل سخنرانی می‌کنند. همچنین ۹ پنل دیگر هم در سمپوزیوم جراحی برگزار می‌شود که تمام حوزه‌های جراحی فک و صورت را در برمی‌گیرد که از بین آنها می‌توان به پنل‌های عفونت در جراحی فک و صورت که اکنون به دلیل وجود قارچ سیاه در بیماران مبتلا به کرونا، بحث روز است.

کریمی ادامه داد: در عین حال پنل‌هایی مانند جراحی ارتوگناتیک، پنل تروماهای فک و صورت، پنل پاتولوژی و بازسازی‌های ناحیه فک و صورت، پنل جراحی کرانیوفیشیال، پنل سخنرانی‌های آزاد، پنل فناوری‌های نوین که تکنولوژی‌های جدید در حیطه جراحی فک و صورت در آن مورد بحث قرار می‌گیرد.

وی افزود: به نظر می‌رسد بعد از دو سال توقف کنگره‌های جراحی‌های فک و صورت به دلیل پاندمی کرونا، امسال می‌توانیم کنگره خوبی برگزار کنیم. تنوع خوبی در پنل‌های علمی وجود دارد و علاوه بر این نمایشگاه تجهیزات پزشکی هم به صورت موازی با این کنگره برگزار می‌شود. تنوع خوبی در پنل‌های علمی وجود دارد و علاوه بر این نمایشگاه تجهیزات پزشکی هم به صورت موازی با این کنگره برگزار می‌شود.

کریمی اظهار کرد: در عین حال در پنل سخنرانی‌های آزاد، ۹ سخنرانی از بهترین مقالاتی که ارسال و انتخاب شده، ارائه می‌شوند. در عین حال شرکت در پنج روز کنگره هم ۱۵ امتیاز بازآموزی دارد. ثبت‌نام برای حضور در کنگره به صورت مجازی انجام می‌شود. همچنین طبق مجوز وزارت بهداشت حداکثر ۱۰۰ نفر شرکت‌کننده می‌توانند به صورت حضوری در این کنگره شرکت کنند. این کنگره موقعیتی است که جراحان فک و صورت می‌توانند با یکدیگر درباره انواع بیماری‌ها و جراحی‌های مربوط به این حوزه بحث و تبادل نظر کنند.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: