کد خبر: ۲۹۹۱۴۶
تاریخ انتشار: ۲۲:۳۰ - ۲۵ بهمن ۱۴۰۰ - 2022February 14
بی شک یکی از مولفه‌های موثر بر تحقق سلامت بیماران، مقوله حمایت های اجتماعی است
شفاآنلاین>سلامت>معاون درمان وزارت بهداشت در پیامی ضمن تبریک میلاد حضرت علی (ع) و روز ملی مددکاری اجتماعی تاکید کرد: بی‌شک یکی از مولفه‌های موثر بر تحقق سلامت بیماران، مقوله حمایت‌های اجتماعی است.

 به گزارش شفاآنلاین:متن پیام دکتر سعید کریمی بدین شرح است: میلاد با سعادت امام علی (ع)، الگوی جوان‌مردی و مددکاری که در ایران به عنوان روز ملی مددکار اجتماعی نامگذاری شده است، فرصت مغتنمی است تا از تلاشگران این عرصه که در راه خدمت به انسان ها از هیچ کوششی دریغ نمی ورزند، قدردانی شود.

بی شک یکی از مولفه‌های موثر بر تحقق سلامت بیماران، مقوله حمایت های اجتماعی است و نظام سلامت در راستای سیاست های عدالت محورانه خود به دنبال توسعه کمی وکیفی حرفه مددکاری اجتماعی به منظور حمایت اجتماعی اصولی و دسترسی عادلانه  گروه های  آسیب پذیر به خدمات درمانی است.

امید که با حمایت معاونان محترم درمان و مدیران اجرایی در دانشگاه های علوم پزشکی و مراکز درمانی تابعه، همگام با تحولات اخیر مددکاری اجتماعی درنظام سلامت منطبق با اسناد ابلاغی، شاهد توسعه بیش از پیش این خدمت حیاتی به مردم عزیزمان باشیم.

اینجانب ضمن تبریک به مناسبت ولادت با سعادت حضرت علی (ع) و گرامیداشت روز ملی مددکاری اجتماعی، سربلندی و موفقیت تک تک عزیزان را در خدمت رسانی و توانمندسازی گروه‌های هدف، از درگاه پروردگار توانا خواستارم.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: