کد خبر: ۲۹۸۱۷
تاریخ انتشار: ۱۲:۴۴ - ۱۱ مرداد ۱۳۹۳ - 2014August 02
شفاآنلاین-علیرغم پایان یافتن تعطیلات عید فطر و پایان هفته، موج بازگشت از سفرهای این ایام همچنان ادامه دارد و همین موضوع سبب تداوم ترافیک پرحجم در برخی از جاده‌های کشور شده است.

به گزارش شفا آنلاین،سرهنگ محمد حسین حمیدی - رئیس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا، از ترافیک پرحجم اما روان در جاده‌های شمالی منتهی به تهران خبر داد و گفت:‌بر اساس آخرین اخبار دریافتی وضعیت ترافیک در محورهای چالوس – کرج، فیروزکوه و هراز پرحجم اما روان گزارش شده است.

حمیدی با بیان اینکه در محور قزوین - رشت محدوده رودبار و منجیل نیز ترافیک با حجم بالا اما روان گزارش شده است، گفت: خوشبختانه در سایر محورهای کشور مشکل ترافیکی خاصی گزارش نشده است.

وی درباره وضعیت جوی در جاده‌های کشور نیز اظهار کرد: برابر آخرین اخبار دریافتی وضعیت جوی در جاده‌های سراسر کشور آرام و مناسب است.

حمیدی با اشاره به مدیریت زمان بازگشت از سفر از سوی مسافران گفت:‌نیروهای پلیس راه در این ایام در آماده باش کامل بودند و خوشبختانه مسافران نیز زمان بازگشت از سفر خود را مدیریت کرده و به نظر تا ساعاتی دیگر جاده‌ها از مسافران تابستانی این ایام تخلیه شود.

رئیس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با اعلام شماره تلفن 88255555 از مسافران و رانندگان خواست برای اطلاع از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی راه‌های کشور و همچنین امدادرسانی به حوادث احتمالی با این شماره تماس بگیرند.

ایسنا

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: