کد خبر: ۲۹۶۸۸۳
تاریخ انتشار: ۱۸:۲۰ - ۱۶ دی ۱۴۰۰ - 2022January 06
موسوی در این حکم با اشاره به اینکه سازمان تأمین اجتماعی، سازمانی است که به واسطه فراگیری و تنوع بالای ذی‌نفعان، نیازمند حد بالایی از ارتباطات مؤثر است
شفاآنلاین>سلامت>مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی، طی حکمی سرپرست اداره‌کل امور مجلس و دولت این سازمان را منصوب کرد.

به گزارش شفاآنلاین: دکتر سید میرهاشم موسوی، مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی، «حسن ضابطی‌» را به عنوان سرپرست اداره کل امور مجلس و دولت این سازمان منصوب کرد.

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی درباره اهمیت تعاملات بیرونی سازمان گفت: سازمان در مواقع ضروری باید واکنش خوبی از خود نشان دهد و اگرچه معاونت پارلمانی از چالاکی خوبی برخوردار است و تعاملات مؤثری با مجلس شورای اسلامی دارد اما مدیران استانی نیز در سراسر کشور باید سهم خود در پیشبرد اهداف سازمان در حوزه پارلمانی را ایفا کرده و به عنوان یار کمکی در این زمینه باشند.
مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی در ادامه گفت: معاونت پارلمانی علاوه بر تعامل با مجلس و انتقال نظرات نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی به سازمان باید نظرات کارشناسی بدنه سازمان را به نمایندگان مردم برای استفاده بهینه در طرح‌ها و لوایح انتقال دهد.
موسوی اضافه کرد: یکی از کارکردهای مهم معاونت پارلمانی، حقوقی و امور بین‌الملل سازمان آینده‌پژوهی است و با اتفاقات خوبی که در این حوزه در خصوص توانمندسازی سازمان در جریان است؛ امیدواریم بتوانیم با همراهی و مساعدت مجلس شورای اسلامی آینده مطلوبی را بسازیم.


ضابطی پیش از این مدیرکل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی بوده و دارای سابقه مدیرکلی مشارکت مردمی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز ریاست جمهوری، ریاست هیئت مدیره مؤسسه آهنگ آتیه سازمان تأمین اجتماعی و فعالیت مدیریتی در فضای رسانه‌ای است.

مدیرکل جدید روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی منصوب شد

به گزارش ایسنا، همچنین دکتر موسوی، مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی، طی حکمی مشاور مدیرعامل و مدیرکل روابط عمومی سازمان را منصوب کرد. میرهاشم موسوی، مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی، سید محمدرضا فیاضی بروجنی‌ را به عنوان مشاور خود و مدیرکل روابط عمومی این سازمان منصوب کرده و از خدمات حسن ضابطی مدیرکل سابق تقدیر کرد.

موسوی در این حکم با اشاره به اینکه سازمان تأمین اجتماعی، سازمانی است که به واسطه فراگیری و تنوع بالای ذی‌نفعان، نیازمند حد بالایی از ارتباطات مؤثر است؛ به جهت تحقق تأمین اجتماعی مردمی در دولت سیزدهم با رویکرد "تحول”، "عدالت” و "اعتمادافزایی”، بر لزوم پیگیری شش راهبرد اصلی تأکید کردند:


۱. تدوین و اجرای سیاست‌های رسانه‌ای سازمان در جهت بهبود سطح اعتماد و رضایت و صیانت از حقوق ذی‌نفعان اعم از بیمه‌شدگان، بازنشستگان و کارفرمایان


۲. ارتقا سطح تعامل و پاسخگویی سازمان در تعامل با عموم مردم به ویژه از طریق رصد و پایش مستمر مسائل مرتبط با سازمان در فضای رسانه‌ای با هدف اطلاع و پاسخگویی دقیق‌تر ذیل دغدغه‌ها، انتقادات و مشکلات


۳. بهبود و ارتقای سطح تعامل سازمان با رسانه‌های مختلف


۴. ارائه تصویری واقعی، شفاف و صادقانه از عملکرد و خدمات سازمان


۵. بهینه‌سازی فضای ارتباطات درون‌سازمانی و ایجاد هماهنگی میان واحدهای مختلف روابط عمومی در سازمان، استان‌ها، مؤسسات و شرکت‌های تابعه


۶. فعال کردن زمینه‌های برقراری ارتباط هم‌افزا با سایر نهادها، دستگاه‌ها و بدنه‌های نخبگانی


فیاضی دانش‌آموخته مقطع ارشد و دکتری مدیریت رسانه بوده و در زمینه مشاوره برندینگ، نظارت و اجرای پروژه‌های پژوهشی در حوزه مدیریت و ارتباطات و همچنین طراحی و ایده‌پردازی برنامه‌های تلویزیونی فعالیت داشته است.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: