کد خبر: ۲۹۶۵۷۲
تاریخ انتشار: ۲۳:۰۰ - ۱۱ دی ۱۴۰۰ - 2022January 01
در این نشست اعضای کارگروه بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز به ارائه راهکار در این خصوص پرداختند.
شفاآنلاین>سلامت>معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران، ارائه خدمات دندانپزشکی به جامعه ایثارگری را ضروری دانست و بر لزوم تأمین منابع مالی مورد نیاز و اخذ راهکارهای مناسب در جهت ارائه این خدمت تأکید کرد.
به گزارش شفاآنلاین:دومین نشست کارگروه بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران با سه دستور جلسه «خدمات کمیسیون پزشکی بنیاد»، «خدمات دندان‌پزشکی» و «بررسی و تهیه گزارش کار و بازرسی» در محل سالن جلسات معاونت فرهنگی و آموزشی بنیاد با حضور عبدالرضا عباسپور معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و اعضای این کارگروه برگزار شد.

عباسپور در این جلسه ضمن اشاره به آمادگی بنیاد شهید و امور ایثارگران برای برگزاری کمیسیون‌های پزشکی اختصاصی برای تسریع در تعیین تکلیف پرونده‌های مصدومین ناجا، در خصوص اقدامات انجام‌شده در راستای برنامه‌ها و اقدامات تحولی کمیسیون‌های پزشکی در استان‌ها توضیحاتی را بیان کرد.

ضرورت ارائه خدمات دندانپزشکی به جامعه ایثارگری

وی با اشاره به‌ ضرورت ارائه خدمات دندانپزشکی به جامعه ایثارگری بر لزوم تأمین منابع مالی مورد نیاز و اخذ راهکارهای مناسب در جهت ارائه این خدمت تأکید کرد.

در این نشست اعضای کارگروه بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز به ارائه راهکار در این خصوص پرداختند.

این جلسه در محل سالن جلسات معاونت فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران و با حضور سید حمیدرضا متقی رئیس کمیسیون پزشکی بنیاد، سعید عطاری مدیرکل مصدومین شیمیایی بنیاد و سایر اعضای این کارگروه برگزار شد.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: