کد خبر: ۲۹۶۴۵۰
تاریخ انتشار: ۱۹:۰۰ - ۰۹ دی ۱۴۰۰ - 2021December 30
وزارت بهداشت وظیفه خود می‌داند که از تلاش‌های نیروهایی که در شرایط سخت و بحرانی، در کنار مردم بوده و برای ارتقای سلامت آنها، جانفشانی کرده اند، تقدیر کند.
شفاآنلاین>سلامت> معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت گفت: تا کنون هیچ گزارشی از لغو قرارداد پرستاران ۸۹ روزه نداشته ایم.
به گزارش شفاآنلاین: بهروز رحیمی اظهار داشت: وزارت بهداشت در دولت سیزدهم در حوزه پرستاری علاوه بر بهبود وضعیت معیشتی این گروه زحمتکش و نیز اجرایی کردن تعرفه خدمات پرستاری، به دنبال تبدیل وضعیت پرستاران قراردادی، طرحی و ۸۹ روزه است.

وی افزود: تا کنون هیچ گزارشی در خصوص لغو قرارداد پرستاران ۸۹ روزه از سوی دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور نداشته ایم و هماهنگی‌های لازم در جهت تبدیل وضعیت این نیروها با سازمان‌های مرتبط از جمله برنامه و بودجه و امور استخدامی در حال انجام است.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت تاکید کرد: وزارت بهداشت وظیفه خود می‌داند که از تلاش‌های نیروهایی که در شرایط سخت و بحرانی، در کنار مردم بوده و برای ارتقای سلامت آنها، جانفشانی کرده اند، تقدیر کند. البته هر قدر هم برای این عزیزان کار کنیم، جبران تلاش‌های ارزشمند و خالصانه آنها نمی‌شود.
برچسب ها: گزارش ، قرارداد ، مدیریت
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: