کد خبر: ۲۹۵۴۷۳
تاریخ انتشار: ۱۱:۵۴ - ۲۴ آذر ۱۴۰۰ - 2021December 15
توسط هیات امنای صرفه جویی ارزی در معالجه بیماران انجام شد؛
اعتمادیان بیان کرد: اقدام والای هیات امنای صرفه جویی ارزی در معالجه بیماران در ساخت و تامین تجهیزات پروژه مهدی کلینیک برای بیماران همانند یک شجره طیبه محسوب می‌شود لذا با حمایت‌های این نهاد بیمارستان در مدت کوتاهی نسبت به سایر بیمارستان‌ها به اتمام رسید و ساخت بیمارستان مهدی کلینیک لوکوموتیوی شد که توانست قطار مشارکت خیرین را نیز فعال کند.
شفاآنلاین>سلامت>هیات امنای صرفه جویی ارزی در معالجه بیماران، در بزرگترین پروژه حوزه سلامت میهمن عزیزمان ایران مشارکت داشته و تاکنون 80 درصد تجهیزات سرمایه‌ای همچون سی‌تی اسکن، ام آر آی، آنژیوگرافی، وسایل اتاق عمل و ... را برای بیمارستان 1000 تختخوابی مهدی کلینیک تامین کرده است.

به گزارش شفاآنلاین:دکتر علی اعتمادیان، مدیر عامل محب سلامت مهدی، در خصوص پروژه مهدی کلینیک اظهار داشت: مهدی کلینیک در ضلع شمال غربی بیمارستان امام خمینی که 70 سال از تاسیس آن گذشته و فرسوده شده به مساحت 25 هزار متر مربع پایه گذاری شده است و می‌تواند در راستای خدمت رسانی به بیماران مراجعه کننده‌ای که 60 درصد آنها مربوط به شهروندان غیر تهرانی است خدمت رسانی کند.
وی با بیان اینکه مهدی کلینیک در حال حاضر بزرگترین پروژه حوزه سلامت کشورمان  از نظر وسعت با تعداد 1000 تخت بیمارستانی است، گفت: این بیمارستان در 18 طبقه با مساعدت گسترده هیات امنای صرفه جویی ارزی در معالجه بیماران ساخته شده است.
اعتمادیان یادآور شد: هیات امنای صرفه جویی ارزی در معالجه بیماران از طریق وظایف ذاتی که دارد تاکنون 80 درصد تجهیزات سرمایه‌ای همچون سی‌تی اسکن، ام آر آی، آنژیوگرافی، وسایل اتاق عمل و ... به بهترین نحو تامین شده است.
مدیر عامل محب سلامت مهدی یادآور شد: بیمارستان مهدی کلینیک با 35 اتاق عمل، بزرگترین تعداد اتاق عمل متمرکز را دارد همچنین دارای بیش از 206 تخت ویژه CCU و ICU است.
اعتمادیان خاطر نشان کرد: اقدام والای هیات امنای صرفه جویی ارزی در معالجه بیماران در ساخت و تامین تجهیزات پروژه مهدی کلینیک برای بیماران همانند یک شجره طیبه محسوب می‌شود لذا با حمایت‌های این نهاد بیمارستان در مدت کوتاهی نسبت به سایر بیمارستان‌ها به اتمام رسید و ساخت بیمارستان مهدی کلینیک لوکوموتیوی شد که توانست قطار مشارکت خیرین را نیز فعال کند.
دکتر اعتمادیان با بیان اینکه حمایت هیات امنای صرفه جویی ارزی در پروژه مهدی کلینیک منجر به ساخت 2 بیمارستان یکی مرکز طبی 2 حکیم در یافت‌آباد و دیگری فعال شدن ساخت بیمارستان 540 تختخوابی بیماران مبتلا به سرطان در بیمارستان امام خمینی شده است، یادآور شد: تهران طی 30 الی 40 سال اخیر بیمارستان جدیدالاحداث مربوط به کودکان را نه تنها در بخش دولتی بلکه در بخش خصوصی هم اضافه نکرده بود تا خدمات درمانی فوق تخصصی به بیماران نیازمند ارائه دهند.
وی افزود: با توجه به اینکه اهداف کلان و سیاست‌های جمعیتی مبنی بر جوان شدن جمعیت، نیازمند ارائه خدمات سلامت به حوزه کودکان است بنابراین در راستای منویات مقام معظم رهبری، هیات امنای صرفه جویی ارزی در معالجه بیماران اقدام به تبدیل منابع به تجهیزات در سریع‌ترین زمان ممکن کرده است لذا اقدام حمایتی هیات امنای صرفه جویی ارزی باعث مضاعف شدن سرعت و اشتیاق خیرین در این حوزه نیز شده است.
اعتمادیان خاطرنشان کرد: بیمارستان انیستوکنسر در مجاورت بیمارستان امام خمینی با کمک خیرین در حال ساخت و بهره‌برداری است و آنچه که بسیار حائز اهمیت بود اثر سینرژیک هیات امنای صرفه جویی ارزی در معالجه بیماران است که به هیچ عنوان نباید نادیده گرفته شود چراکه تامین تجهیزات توسط این نهاد برای افرادی که کار ساخت بیمارستان را بر عهد دارند قوت قلب و مایه‌ انرژی چندبرابری می‌شود.
وی تصریح کرد: هیات امنای صرفه جویی ارزی در معالجه بیماران با توجه به ظرفیت‌های قانونی و حمایتی که از بیماران در ذات تشکیل و پایه‌گذاریش وجود دارد می‌تواند قیمت تمام شده ارائه خدمت در حوزه سلامت را به شدت کاهش دهد و به تبع آن، پرداخت از جیب بیماران که یکی از شاخص‌های عدالت در نظام سلامت است نیز کاهش می‌یابد.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: