کد خبر: ۲۹۵۲۹۴
تاریخ انتشار: ۱۴:۵۰ - ۲۱ آذر ۱۴۰۰ - 2021December 12
پرستاران ما را باید ساعت‌ها وقت برای نوشتن بگذارند که نباید این طور باشد و پرستار باید وقت خود را صرف مراقبت از بیمار کند

شفاآنلاین>سلامت> وزیر بهداشت، نسبت به ضعف در روایت کرونا در کشور گلایه کرد و بر آمادگی وزارت بهداشت برای همراهی با هنرمندان به منظور انعکاس تلاش و ایثار مدافعان سلامت در دوران کرونا تاکید کرد.

به گزارش شفاآنلاین: بهرام عین اللهی، روز یکشنبه ۲۱ آذر ۱۴۰۰، در مراسم تقدیر از پرستاران نمونه کشوری که در سالن اجتماعات دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار شد، گفت: پرستار یک ربات نیست، او یک انسان است که عاطفه دارد و بیمار فقط نیازمند درمان نیست.

وی بر ضرورت آموزش مداوم پرستاری تاکید کرد و افزود: دانش بشری باید به روز شود، در غیر این صورت از بین می‌رود.

عین اللهی به موضوع تحول در پرستاری اشاره کرد و گفت: پرستاران ما را باید ساعت‌ها وقت برای نوشتن بگذارند که نباید این طور باشد و پرستار باید وقت خود را صرف مراقبت از بیمار کند.

وزیر بهداشت در ادامه به هجمه‌هایی که علیه جامعه پزشکی کشور صورت می‌گیرد، اشاره کرد و افزود: دشمن ناجوانمرد قبل از کرونا قشر پزشکی را مورد تهاجم قرار می‌داد.

وی با عنوان این مطلب که قدر و منزلت جامعه پزشکی تا قبل از کرونا نهفته بود، گفت: هویت جامعه پزشکی را نمی‌توان نادیده گرفت.

وی تاکید کرد: حتی از خودی‌ها هم این تهاجم را می‌دیدیم ولی در کرونا برگ جدیدی از توانایی جامعه پزشکی کشور نمایان شد.

عین اللهی به اهمیت سلامت معنوی اشاره کرد و گفت: با توجه به ریشه مذهبی قوی که داریم، متأسفانه اصلاً از سلامت معنوی استفاده نمی‌کنیم.

وزیر بهداشت، نسبت به ضعف در روایت کرونا در کشور گلایه کرد و بر آمادگی وزارت بهداشت برای همراهی با هنرمندان به منظور انعکاس واقعیت‌های کرونا تاکید کرد و افزود: رسانه‌ها در زمینه انعکاس واقعیت‌های کرونا در کشور، باید بیشتر تلاش کنند
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: