کد خبر: ۲۹۳۵۹۷
تاریخ انتشار: ۲۲:۲۰ - ۲۴ آبان ۱۴۰۰ - 2021November 15
این دوره ۵ سال پیش طراحی و به موسسه TPM اسپانیا پیشنهاد داده شد که بعد از ۲ سال به تصویب رسید و بعد از اتمام بسترسازی‌ها سال گذشته اولین دوره آن شروع شد.
 شفاآنلاین>سلامت>قائم مقام انجمن اهدای عضو ایرانیان از برگزاری دومین دوره جهانی رویارویی با خانواده های افراد مرگ مغزی خبر داد و گفت: این دوره پنج سال پیش طراحی و به موسسه TPM اسپانیا پیشنهاد داده شد که بعد از ۲ سال به تصویب رسید و بعد از اتمام بسترسازی‌ها، سال گذشته اولین دوره آن شروع شد.

 به گزارش شفاآنلاین:دومین دوره جهانی رویارویی با خانواده‌های افراد مرگ مغزی(TPM) با حضور دکتر کتایون نجفی زاده و دکتر امید قبادی از ایران ظهر امروز دوشنبه ۲۴ آبان آغاز به کار کرد و به مدت سه روز ادامه دارد. طراح این دوره که به‌صورت مجازی در جهان برگزار می‌شود، دکتر کتایون نجفی زاده، مدیرعامل انجمن اهدای عضو ایرانیان و دکتر امید قبادی، قائم‌مقام این انجمن هستند.

دکتر امید قبادی- قائم مقام انجمن اهدای عضو ایرانیان در خصوص نحوه و زمان طراحی این دوره گفت: این دوره ۵ سال پیش طراحی و به موسسه TPM اسپانیا پیشنهاد داده شد که بعد از ۲ سال به تصویب  رسید و بعد از اتمام بسترسازی‌ها سال گذشته اولین دوره آن شروع شد.

وی تأکید کرد: در این دوره مصاحبه‌گران روش‌های اصولی رویارویی با خانواده‌های افراد مرگ مغزی را یاد می‌گیرند و دو محور اصلی آن هدایت خانواده به سمت بهترین تصمیم برای عزیز متوفی‌شان و پیشگیری از هرگونه آسیب روحی به خانواده در لحظات بحرانی است.

بنابر اعلام روابط عمومی انجمن اهدای عضو ایرانیان، گفتنی است این دوره توسط موسسه TPM اسپانیا و با حضور مصاحبه‌گرانی از ۲۰ کشور دنیا و حضور ۸ مدرس از کشورهای آمریکا، اسپانیا، برزیل، فرانسه، ایتالیا، مجارستان و ایران برگزار می‌شود.
برچسب ها: برگزاری ، دومین ، مرگ مغزی
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: