کد خبر: ۲۹۳۴۴۲
تاریخ انتشار: ۲۰:۲۳ - ۲۲ آبان ۱۴۰۰ - 2021November 13
همچنین در ایستگاه ۵ توچال نیز یک گزارش مفقودی دریافت شده است که جست و جوی هوایی در راستای نجات این شهروند نیز آغاز شده است.
شفاآنلاین>سلامت>همتی گفت: یک فروند بالگرد به ارتفاعات تهران جهت نجات کوهنورد تهرانی اعزام شد و وی به مرکز درمانی برای بهبود منتقل شده است.
به گزارش شفاآنلاین: به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر کریم همتی، رئیس جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران در خصوص امدادرسانی به کوهنورد‌های گرفتار در ارتفاعات تهران گفت: یک شهروند تهرانی در ارتفاعات شیرپلا دچار سانحه شد که به دلیل مصدومیت قادر به بازگشت به پایین ارتفاعات نبود که این شهروند از طریق بالگرد جمعیت هلال احمر به مرکز درمانی منتقل شد و اقدامات درمانی برای بهبود حال این مجروح آغاز شده است.

رئیس جمعیت هلال احمر تصریح کرد: همچنین در ایستگاه ۵ توچال نیز یک گزارش مفقودی دریافت شده است که جست و جوی هوایی در راستای نجات این شهروند نیز آغاز شده است.

کریم همتی تاکید کرد: از کلیه شهروندان درخواست داریم تا در فصل سرما از صعود به ارتفاعات پرهیز کنند و پیش از عزیمت به خارج از شهر آخرین وضعیت آب و هوایی و هشدار‌های صادر شده را رصد کنند.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: