کد خبر: ۲۹۲۸۵۲
تاریخ انتشار: ۱۰:۱۴ - ۱۳ آبان ۱۴۰۰ - 2021November 04
دکتر بهرام عین اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در پیامی یوم‌الله ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی را تبریک گفت

شفاآنلاین>سلامت> دکتر بهرام عین اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در پیامی یوم‌الله ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی را تبریک گفت.

به گزارش شفاآنلاین: متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم تاریخ پر افتخار سرزمین عزیزمان ایران برگ های زرین فراوانی از مبارزه با ظلم و استکبار ستیزی دارد. مردم آزاده این خاک هیچ گاه در مقابل زورمداران و مستکبران سرتسلیم فرود نیاورده اند و پیوسته با نثار جان از استقلال و هویت تاریخی و اعتقادی خود دفاع کرده اند و همراه در مقام عمل به " و ما لکم لا تقاتلون فی سبیل الله و المستضعفین من الرجال و النساء و الولدان" بر آمده اند. در تاریخ پر فراز و نشیب معاصر روز ۱۳ آبان با استکبار ستیزی و مبارزه خونین علیه ظلم و فساد گره خورده است و پیچ های تاریخی شگفت انگیز موجب گردیده که به درستی به عنوان انقلاب دوم از این روز یاد شود. اینجانب در کنار ملت سرافراز و ظلم ستیز ایران اسلامی در لبیک به ندای امام راحل عظیم الشان و رهبر معظم انقلاب اسلامی ضمن ابراز انزجار و محکومیت سلسله ی استکبار جهانی و گرامیداشت یوم الله ۱۳ آبان، اقدامات ظالمانه در تحریم حوزه سلامت مردم و دارو را محکوم کرده و قاطعانه می گویم مردم ما همانند گذشته ثابت قدم در راه مبارزه با استکبار جهانی ایستاده اند.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: