کد خبر: ۲۹۲۶۷۱
تاریخ انتشار: ۱۹:۴۶ - ۱۰ آبان ۱۴۰۰ - 2021November 01
آمار مسافران مترو دیروز حدود یک میلیون و ۸۰ هزار بود، البته امروز نیازی به اعزام قطار فوق العاده نبود، زیرا با همین ظرفیت موجود جابجایی مسافران در خطوط مترو انجام شد.
شفاآنلاین>سلامت>مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه از افزایش ۵ درصدی آمار مسافران مترو نسبت به دیروز خبر داد.
به گزارش شفاآنلاین: علی عبدالله پور مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه با اشاره به مصوبه شورای عالی ترافیک مبنی بر افزایش زمان طرح ترافیک از امروز، گفت: بر اساس این مصوبه، ساعت شروع طرح ترافیک از ۸:۳۰ به ساعت ۷:۳۰ صبح و ساعت پایان طرح از ۱۶ به ۱۷ منتقل شد و البته همزمان با بازگشایی مراکز آموزشی دوباره شرایط ترافیکی اصلاح می‌شود.

وی افزود: با بازگشایی مراکز آموزشی و مدارس، طرح ترافیک به ساعت ۶:۳۰ و پایان آن به ساعت ۱۸ در نیمه دوم سال و ساعت ۱۹ در نیمه اول سال تغییر خواهد کرد.

عبدالله پور درباره آثار تغییر ساعت اجرای طرح ترافیک بیان کرد: در نخستین روز تغییر ساعت طرح ترافیک، حدود ۵ درصد به مسافران هر روزه مترو اضافه شد.

وی اضافه کرد: آمار مسافران مترو دیروز حدود یک میلیون و ۸۰ هزار بود، البته امروز نیازی به اعزام قطار فوق العاده نبود، زیرا با همین ظرفیت موجود جابجایی مسافران در خطوط مترو انجام شد.

این مسئول بیان کرد: آمادگی برای اعزام قطار فوق العاده در اوج ترافیک عصر امروز وجود دارد و اگر ازدحام مسافر بیش از حد معمول باشد، قطار‌های فوق العاده آماده اعزام هستند.
برچسب ها: افزایش ، مسافران ، ترافیک
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: