کد خبر: ۲۹۲۵۷۶
تاریخ انتشار: ۱۵:۴۸ - ۰۹ آبان ۱۴۰۰ - 2021October 31
در این اطلاعیه تاکید شده است: در این برنامه ارتباط مردمی، به درخواست مشمولانی رسیدگی می شود که قبلا در دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس +۱۰ ) ثبت شده و در فرآیند رسیدگی قرار گرفته است.
شفاآنلاین>اجتماعی>سازمان وظیفه عمومی نیروی انتظامی اعلام کرد: مشمولان و خانواده های آنان می توانند روز سه شنبه ۱۱ آبان ماه جاری از طریق سامانه ۱۹۷ با مسئولان و معاونان سازمان وظیفه عمومی ارتباط تلفنی برقرار کرده و سوالات خود را مطرح و پاسخ دریافت کنند.

به گزارش شفاآنلاین: سازمان وظیفه عمومی نیروی انتظامی در اطلاعیه خود آورده است: مشمولان و خانواده های آنان می توانند روز سه شنبه ۱۱ آبان ماه با شماره ۱۹۷ مرکز نظارت همگانی از ساعت ۹ تا ۱۱ با مسئولان سازمان وظیفه عمومی و معاونان وظیفه عمومی استان ها ارتباط برقرار کنند.

در این اطلاعیه تاکید شده است: در این برنامه ارتباط مردمی، به درخواست مشمولانی رسیدگی می شود که قبلا در دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس +۱۰ ) ثبت شده و در فرآیند رسیدگی قرار گرفته است.

براساس این اطلاعیه؛ در صورتی که مشمولان و خانواده های آنان در خصوص قوانین و مقررات خدمت وظیفه عمومی نیاز به راهنمایی و مشاوره تخصصی داشته باشند می توانند با شماره ۰۹۶۴۸۰ ارتباط برقرار کنند.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: