کد خبر: ۲۸۹۱۸۴
تاریخ انتشار: ۱۲:۰۲ - ۱۷ شهريور ۱۴۰۰ - 2021September 08
در حال حاضر واکسیناسیون در کشور با شتاب بیشتری در حال انجام است. تعداد ۱۹۰۰ بیمار در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند و خوشبختانه روند بستری در تهران نزولی شده است.

شفاآنلاین>سلامت> فرمانده ستاد مقابله با کرونا در تهران گفت: تعداد مراجعه‌کنندگان به بخش سرپایی به زیر ۲۰ هزار نفر در تهران رسیده و میزان مراجعه به بخش درمانی کاهش یافته است.

به گزارش شفاآنلاین: دکتر علیرضا زالی فرمانده ستاد مدیریت مقابله با بیماری کرونا صبح امروز در مراسم افتتاح پایگاه تجمیعی واکسیناسیون کرونا که در دانشکده بهداشت شهید بهشتی برگزار شد، اظهار کرد: در حال حاضر ۱۰۶ مرکز تجمیعی در تهران و ۱۳۲ مرکز در استان تهران راه اندازی شده است.

او بیان کرد: در حال حاضر واکسیناسیون در کشور با شتاب بیشتری در حال انجام است. تعداد ۱۹۰۰ بیمار در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند و خوشبختانه روند بستری در تهران نزولی شده است.

زالی گفت: در شبانه روز گذشته تعداد ۱۲۰۰ بیمار در بیمارستان‌های تهران بستری شده که ۱۸۰ بیمار در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

او افزود: تعداد مراجعه‌کنندگان به بخش سرپایی به زیر ۲۰ هزار نفر در تهران رسیده و میزان مراجعه به بخش درمانی کاهش یافته است، اما مراجعه به بخش بهداشتی بیمارستان‌های تهران افزایش پیدا کرده است.

زالی گفت: در حال حاضر ۵ میلیون و ۸۵۰ هزار نفر از مردم تهران دوز اول و یک میلیون و ۸۰۰ هزار نفر از شهروندان هر دو دوز را دریافت کرده اند.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: