کد خبر: ۲۸۹۰۷۵
تاریخ انتشار: ۲۲:۰۰ - ۱۵ شهريور ۱۴۰۰ - 2021September 06
تا عصر روز گذشته ۱۴ شهریورماه ۳۶ درصد مردم استان با عدد ۵ میلیون ۱۱۶ هزار و ۷۱۹ و نفر در استان تهران واکسینه شده اند که در مقایسه با آمار کشوری این آمار قابل قبول است.
شفاآنلاین>سلامت>محسنی بندپی گفت: اگر تاخیری در بازگشایی مدارس است به دلیل این است که  ما بتوانیم واکسیناسیون را بطور کامل انجام دهیم.
به گزارش شفاآنلاین:انوشیروان محسنی بندپی در جلسه ستاد مدیریت و مقابله با بیماری کرونا استان تهران اظهار کرد: طبق گزارش‌هایی که ارائه شد تعداد بیماران سرپایی ۹ درصد کاهش داشته است.

وی با  اشاره به فاصله گذاری اجتماعی گفت: فاصله گذاری اجتماعی حدود ۶۴ درصد است و تراکم استان تهران نسبت به دیگر شهر‌ها خیلی متفاوت است و این سختی را نشان می‌دهد.

محسنی بندپی ادامه داد: خوشبختانه بخش خصوصی وارد عمل شد و به کمک آمده تا شاهد کاهش بستری باشیم؛ بازرسی که در حوزه صیانت شکل گرفته، اگر پس از تذکر و اخطار، اقدام نشود با آن‌ها برخورد خواهد شد ما باید بتوانیم پاساژ‌ها را ساماندهی کنیم و ساعت کار مغازه های داخل پاساژ ها را شیفت بندی کنیم که هم کسب و کار تعطیل نشود و کرونا گریبانگیر آن‌ها نشود.

استاندار تهران گفت: آمار‌ها امیدوار کننده است، اگر تاخیری در بازگشایی مدارس است به دلیل این است که  ما بتوانیم واکسیناسیون را بطور کامل انجام دهیم.

محسنی بندپی گفت: امیدوارم با نگاه جدی‌تر و بررسی بیشتر، وزارت بهداشت را تنها نگذاریم بر اساس تعهد سیاسی حاکمیت، ۲۰ نهاد در کنار وزرات بهداشت بودن تا این استان از پس مشکلات برآید.

وی گفت:تا عصر روز گذشته ۱۴ شهریورماه ۳۶ درصد مردم استان با عدد ۵ میلیون ۱۱۶ هزار و ۷۱۹ و نفر در استان تهران واکسینه شده اند که در مقایسه با آمار کشوری این آمار قابل قبول است.

محسنی بندپی گفت :مراکز ۱۳۵ گانه واکسیناسیون در سطح استان از روز چهارشنبه به صورت ۲ نوبتی فعالیت می‌کنند و با کمک نیرو‌های بسیج، هلال احمر و نیرو‌های مدیریت بحران شهرداری تهران به کمک کادر درمان می‌آیند.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: