کد خبر: ۲۸۸۶۴۷
تاریخ انتشار: ۱۵:۵۰ - ۰۹ شهريور ۱۴۰۰ - 2021August 31
طرح کرامت بانک رفاه کارگران که تا پایان مرداد ماه سال ۱۴۰۱ بازنگری و تمدید شده است به بازنشستگان و مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی و بازنشستگان دانشگاه‌های علوم پزشکی برای تامین اموال، خدمات مورد نیاز و تعمیرات اساسی تسهیلات ۱۰۰ میلیون تومانی پرداخت می کند.
شفاآنلاین>اجتماعی>به بازنشستگان تامین اجتماعی و دانشگاه‌های علوم پزشکی وام ۱۰۰ میلیون تومانی تعلق می‌گیرد.

به گزارش شفاآنلاین:طرح کرامت بانک رفاه کارگران که تا پایان مرداد ماه سال ۱۴۰۱ بازنگری و تمدید شده است به بازنشستگان و مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی و بازنشستگان دانشگاه‌های علوم پزشکی برای تامین اموال، خدمات مورد نیاز و تعمیرات اساسی تسهیلات ۱۰۰ میلیون تومانی پرداخت می کند.

نرخ سود و کارمزد این وام  ۱۸ درصد و مدت باز پرداخت آن ۶۰ ماه است که اقساط وام از حقوق ماهانه بازنشستگان کسر خواهد شد . بازپرداخت این وام 60 ماهه است.

برای دریافت این وام باید حداقل به مدت دو ماه سپرده‌گذاری انجام شود و مبلغ سپرده‌گذاری و قسط ماهانه تسهیلات تعمیرات مسکن بستگی به مبلغ وام و محاسبات شعبه‌ای که وام از آن دریافت شده است بستگی دارد.

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
احمد خردمند
|
Portugal
|
۱۷:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۹
0
0
سلام خبر کد 288647درتاریخ 9 شهریور در مورد وام بازنشستگان در تبریز بانگ رفاه شعبه شهریار پرسیدیم گفتند چنین وامی نداریم لطفا ما را راهنمای کنید ممنون 09149174197
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: