کد خبر: ۲۸۷۹۴۳
تاریخ انتشار: ۱۵:۰۹ - ۳۰ مرداد ۱۴۰۰ - 2021August 21
با توجه به شرایط بحرانی کرونا در کشور با اتخاذ تدابیر اندیشیده شده و نیز پیش بینی کمبودهای احتمالی، داروخانه هلال احمر اقدام به تأمین داروهای موردنیاز بیماران بویژه بیماران کرونایی کرده و طی روزهای گذشته و تعطیلات کرونا و ‌تاسوعا وعاشورا بدون تعطیلی و بی وقفه به ارائه خدمات به هموطنان پرداخت.
شفاآنلاین>سلامت>داروخانه هلال احمر اقدام به تأمین داروهای مورد نیاز بیماران بویژه بیماران کرونایی کرده و روزهای گذشته و در تعطیلات کرونا و ‌تاسوعا و عاشورا بی وقفه به ارائه خدمات به هموطنان پرداخت.

 به گزارش شفاآنلاین:با توجه به شرایط بحرانی کرونا در کشور با اتخاذ تدابیر اندیشیده شده و نیز پیش بینی کمبودهای احتمالی، داروخانه هلال احمر اقدام به تأمین داروهای موردنیاز بیماران بویژه بیماران کرونایی کرده و طی روزهای گذشته و تعطیلات کرونا و ‌تاسوعا وعاشورا بدون تعطیلی و بی وقفه به ارائه خدمات به هموطنان پرداخت.

براساس این گزارش، پس از دستور رئیس جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران مبنی بر تلاش مضاعف در جهت افزایش کمی و کیفی خدمات داروخانه های جمعیت هلال احمر در سراسر کشور و با هدف تأمین داروهای مورد نیاز بیماران مبتلا به کرونا، داروخانه های روزانه تحت پوشش جمعیت و کارکنان خدوم این مجموعه ارائه خدمات به مردم‌را در اولویت برنامه های خود گذاشتند و توانستند بخشی از نیاز کشور را در این مدت رفع کنند.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: