کد خبر: ۲۸۷۸۸۹
تاریخ انتشار: ۱۷:۰۰ - ۲۹ مرداد ۱۴۰۰ - 2021August 20
مساعدت‌های هیأت امنای صرفه جویی ارزی در معالجه بیماران منجر شد تا بلافاصله قطعه درخواستی برای دستگاه سی تی اسکن گچساران تهیه و برای این مرکز درمانی ارسال شود.
شفاآنلاین>سلامت>هیات امنای صرفه جویی ارزی در معالجه بیماران، نسبت به تأمین قطعه مورد نیاز دستگاه سی تی اسکن بیمارستان شهید رجایی گچساران اقدام کرد.
به گزارش شفاآنلاین:پرویز یزدان پناه رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: شهرستان گچساران در وضعیت قرمز همه‌گیری ویروس کرونا قرار دارد و از کار افتادن تنها دستگاه سی تی اسکن این شهرستان که حدود ١٤٠ هزار نفر جمعیت دارد با توجه به شرایط فعلی کرونا و تعداد بالای بیماران مراجعه کننده روند درمان آنها را دچار مشکل کرده بود و بیماران اورژانسی مجبور به ارجاع به شهرستان بهبهان بودند.

وی افزود: مساعدت‌های هیأت امنای صرفه جویی ارزی در معالجه بیماران منجر شد تا بلافاصله قطعه درخواستی برای دستگاه سی تی اسکن گچساران تهیه و برای این مرکز درمانی ارسال شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، با بیان اینکه خدمات هیأت امنای صرفه جویی ارزی در معالجه بیماران همواره جای تقدیر و تشکر دارد، گفت: این نهاد بدون وقفه و در اسرع وقت با توجه به پیک پنجم کرونا در تعطیلات رسمی تاسوعا قطعه درخواستی دستگاه سی تی اسکن را تحویل نماینده دانشگاه داد و در روز عاشورای حسینی قطعه درخواستی در بیمارستان گچساران نصب شد.

وی درباره جزئیات خرابی تنها دستگاه سی تی اسکن گچساران اظهار داشت: با توجه به خرابی دستگاه سی تی اسکن، گچساران در سه شنبه شب همین هفته و نیاز بیماران کرونایی و غیر کرونایی به انجام سی تی اسکن تصمیماتی شامل، انتقال بیماران با وضعیت نامناسب برای انجام سی تی اسکن به بهبهان، و هماهنگی با معاونت درمان محترم درمان وزارت و مدیران هیأت امنا ارزی صورت گرفت.

یزدان پناه یادآور شد: همچنین طی ۴۸ ساعت گذشته تجهیزات آی سی یو و سی سی یو و متعلقات آن برای بیمارستان امام خمینی دهدشت و دستگاه‌های اتوآنالایزر جهت بیمارستان نرگسی گچساران از هیأت امنای صرفه جویی ارزی تحویل دانشگاه شده است.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: