کد خبر: ۲۸۷۴۷
تاریخ انتشار: ۱۵:۵۷ - ۳۰ تير ۱۳۹۳ - 2014July 21
شفاآنلاين -مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری از پرداخت آخرین مرحله مطالبات بازنشستگان کشوری در هفته دولت خبر داد.

به گزارش شفاآنلاين، ایراندخت عطاریان با بیان اینکه تا کنون بالغ بر یک میلیون و 950 هزار تومان از معوقات بازنشستگان مشمول پرداخت شده است،اظهار داشت: با توجه به تأکید وزیر تعاون ، کار و رفاه اجتماعی مبنی بر تسریع در پرداخت مطالبات بازنشستگان خوشبختانه با تمهیدات لازم و حمایت‌ های ویژه دولت این امکان برای صندوق بازنشستگی کشوری فراهم شد تا نسبت به تسویه کامل مطالبات بازنشستگان مشمول اقدام کند

وی اظهار داشت: بر اساس اقدامات صورت گرفته مطالبات هر یک از بازنشستگان جداگانه محاسبه شده ، و در هفته دولت آخرین مرحله معوقات به حساب بانکی آنان واریز خواهد شد.

عطاریان ادامه داد: مطالبات ناشی از اجرای معوقات قانون مدیریت خدمات کشوری از سنگین ترین تعهداتی است که صندوق بازنشستگی کشوری توانست آن را به خوبی مدیریت و پرداخت کند.

وی افزود: در این مرحله بر اساس گزارشهای ارایه شده در مجموع 332 هزار و 67 نفر از بازنشستگان مشمول ، مطالبات خود را در هفته دولت بطورکامل دریافت خواهند کرد و پرونده پرداخت مطالبات ناشی از اجرای قانون مدیریت خدمات کشوری در دومین سال فعالیت دولت تدبیر و امید بسته خواهد شد.

به گفته مدیر عامل صندوق بازنشستگی کشوری، تسویه کامل مطالبات بازنشستگان دستاورد دیگری از اقدامات و تلاش‌های دولت یازدهم است که در جهت افزایش سطح رفاه بازنشستگان و بهبود وضعیت و معیشت آنان صورت می‌گیرد.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: