کد خبر: ۲۸۶۷۸
تاریخ انتشار: ۲۳:۳۱ - ۲۹ تير ۱۳۹۳ - 2014July 20
شفاآنلاین- دبیرکل کانون عالی انجمن های صنفی کارفرمایان ایران گفت: بن کارگری 80 هزار تومانی از فهریست حقوق کارگران حذف خواهد شد و این بن بعد از این به صورت نقدی به کارگران پرداخت می شود.
به گزارش شفاآنلاین ، «محمد عطاردیان» در جمع تشکل های کارگری، کارفرمایی و بازنشستگی با بیان این مطلب، اظهار داشت: همچنین این موضوع در شورای عالی کار به تصویب رسیده است.

وی در ادامه با بیان اینکه سازمان تامین اجتماعی باید مستقل باشد و توسط شرکای اجتماعی آن اداره شود، افزود: کارفرمایان و کارگران هر دو در تامین اجتماعی صاحب منافع هستند و با توجه به اینکه کارفرما و بیمه شده سرمایه گذاران اصلی در این سازمان هستند، باید نقشی پررنگ تر در اداره این سازمان را به عهده داشته باشند.

عطاردیان گفت: با همکاری تشکل های کارگری و کارفرمایی در دو سال گذشته طرحی را برای اصلاح قانون رفاه و تامین اجتماعی تدوین کردیم که این طرح به تصویب نهایی تشکل ها رسیده است و براساس این طرح خواهان استقلال سازمان تامین اجتماعی هستیم.

دبیرکل کانون عالی انجمن های صنفی کارفرمایان ایران افزود: تامین اجتماعی یک سازمان بین النسلی است و نباید زیرمجموعه یک وزارتخانه باشد و بتواند با استقلال کامل به وظایف خود عمل کند.

عطاردیان تصریح کرد: بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی خواهان پیاده سازی نظام هماهنگ پرداخت هستند و تشکل های کارفرمایی نیز از این خواسته آنان حمایت کرده و خواهان همسان سازی حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران این سازمان هستند.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: