کد خبر: ۲۸۶۵۸۹
تاریخ انتشار: ۲۰:۵۰ - ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ - 2021August 01
در شرایط کنونی نیاز به دارو‌های تزریقی و سرم افزایش پیدا کرده است و مشاهدات میدانی حاکی از آن است که با کمبود سرم در داروخانه‌های شهری مواجه هستیم.
شفاآنلاین>سلامت>نائب رئیس انجمن داروسازان ایران گفت: با افزایش حجم بیماران کرونایی با کمبود شدید سرم تزریقی در داروخانه‌های شهری مواجه هستیم.
به گزارش شفاآنلاین:موج پنجم کرونا در حال افزایش و روند صعودی بیماری همچنان ادامه دارد و تعداد بیماران سرپایی و بستری کرونا رو به افزایش است.

در شرایط کنونی نیاز به دارو‌های تزریقی و سرم افزایش پیدا کرده است و مشاهدات میدانی  حاکی از آن است که با کمبود سرم در داروخانه‌های شهری مواجه هستیم.

علی فاطمی نائب رئیس انجمن داروسازان ایرانبا اشاره به کمبود سرم تزریقی در داروخانه‌ها اظهار کرد: از ۲ هفته پیش به تدریج با افزایش تعداد بیماران کرونا با شیوع موج سهمگین بیماری در کشور با کمبود سرم تزریقی در داروخانه‌های شهری مواجه شدیم و بیماران سرگردان هستند.

 نائب رئیس انجمن داروسازان ایران بیان کرد: با افزایش حجم بیماران کرونایی به دنبال شیوع کرونای دلتا در کشور، سرم تزریقی در داروخانه‌های شهری توزیع نمی‌شود و سرم تزریقی در داروخانه‌های بیمارستانی برای بیماران بستری و بستری موقت توزیع و عرضه می‌شود.
برچسب ها: کمبود ، سرم ، داروخانه
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: