کد خبر: ۲۸۶۵۴۸
تاریخ انتشار: ۱۱:۱۳ - ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ - 2021August 01
اگر وضعیت تعداد واکسن در کشور بهتر شد، اولویت‌های بعدی تحت پوشش قرار می‌گیرند که به ترتیب دانشجویان کارشناسی ارشد سال‌های ۹۹ و حتی اگر امکانش باشد، سال ۱۴۰۰ است و بعد هم سراغ دانشجویان کارشناسی ورودی ۹۶ به قبل می‌رویم

شفاآنلاین>سلامت> معاون آموزشی وزیر علوم گفت: اگر واکسیناسیون دانشجویان انجام نشود، حضور در دانشگاه امکان‌پذیر نخواهد بود زیرا خطراتی برای دانشجویان، استادان و کارشناسان دارد.

به گزارش شفاآنلاین: علی خاکی صدیق معاون آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری درباره واکسیناسیون دانشجویان اظهار کرد: جداولی را تهیه کردیم و اولویت‌بندی‌هایی پیش‌بینی شده است که بر این اساس، تمام دانشجویان دکترا و دانشجویان کارشناسی ارشد از ورودی ۹۸ به قبل در اولویت قرار می‌گیرند.

او افزود: این تعداد حدود ۵۰۰ هزار نفر می‌شود و همان تعدادی است که با وزارت بهداشت هماهنگ شده بود تا در شهریور واکسینه شوند.

خاکی‌ صدیق ادامه داد: اگر وضعیت تعداد واکسن در کشور بهتر شد، اولویت‌های بعدی تحت پوشش قرار می‌گیرند که به ترتیب دانشجویان کارشناسی ارشد سال‌های ۹۹ و حتی اگر امکانش باشد، سال ۱۴۰۰ است و بعد هم سراغ دانشجویان کارشناسی ورودی ۹۶ به قبل می‌رویم.

معاون آموزشی وزیر علوم با بیان اینکه امیدواریم کار واکسیناسیون همه دانشجویان در آذرماه پایان یابد، گفت: امیدوارم تولید واکسن ملی زیاد شود و بتوانند خیلی زودتر از این انجام دهند ولی در هر صورت حضور در دانشگاه مشروط به این است که واکسیناسیون انجام شود.

وی تصریح کرد: اگر واکسیناسیون انجام نشود، حضور در دانشگاه امکان‌پذیر نخواهد بود. چون خطراتی برای دانشجویان، استادان و کارشناسان دارد. 
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: