کد خبر: ۲۸۶۱۴۶
تاریخ انتشار: ۱۴:۱۲ - ۰۴ مرداد ۱۴۰۰ - 2021July 26
با توجه به پوشش بیمه‌ای تعدادی از داروها و خدمات منتخب همانند سوماتوتروپین ویکتوزا، کارنیتین و دانسیتومتری صرفاً به شرط تجویز الکترونیکی، ضروری است
شفاآنلاین>سلامت>سرپرست بیمه سلامت استان تهران گفت: برای آگاهی بیمه شده از وضعیت بیمه ای خود، سربرگ دفترچه حاوی اطلاعات هویتی بیمه شده در اختیار وی قرار می گیرد.
به گزارش شفاآنلاین: مریم حسینی، با اشاره به اینکه چاپ دفاتر بیمه سلامت در تمامی صندوق‌ها از ابتدای تیر ماه متوقف شده است، تأکید کرد: برای اطمینان و آگاهی بیمه شده از وضعیت بیمه‌ای خود سربرگ دفتر چه حاوی اطلاعات هویتی بیمه شده در اختیار وی قرار می‌گیرد.

وی افزود: همزمان با حذف دفترچه از ابتدای تیر ماه ۱۴۰۰، دریافت خدمات بیمه‌ای در داروخانه و مراکز پاراکلینیکی طرف قرارداد آن شهرستان صرفاً به صورت الکترونیکی و با ارائه شماره ملی و کد رهگیری از طرف بیمه شدگان امکان پذیر خواهد بود.

سرپرست بیمه سلامت استان تهران تصریح کرد: با توجه به پوشش بیمه‌ای تعدادی از داروها و خدمات منتخب همانند سوماتوتروپین ویکتوزا، کارنیتین و دانسیتومتری صرفاً به شرط تجویز الکترونیکی، ضروری است موضوع به نحو مقتضی به اطلاع تمامی پزشکان رسانده شود.

وی گفت: در راستای اجرای الزامات قانونی مبنی براستقرار نسخه نویسی الکترونیک پنل سازمان بیمه سلامت به صورت رایگان به نشانی :/https://eservices.ihio.gov.ir/erx در اختیار قرار داشته و این اداره آمادگی کامل جهت آموزش و استقرار نسخه نویسی و نسخه پیچی الکترونیک را به صورت حضوری و غیر حضوری دارد .

حسینی اظهار داشت: تمامی بیمه شدگان با مراجعه به سامانه شهروندی به نشانیhttp // eservices.ihio.gov.ir / esc/: می‌توانند نسبت به مشاهده اطلاعات هویتی ، اصلاح اطلاعات ، تغییر عکس ، تمدید اعتبار ، مشاهده کلیه نسخ تجویزی و سایر امکانات این سرویس اقدام نمایند.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: