کد خبر: ۲۸۵۷۱
تاریخ انتشار: ۰۱:۴۶ - ۲۹ تير ۱۳۹۳ - 2014July 20
یادداشت وزیربهداشت درشب های قدر
شفاآنلاین-دکترسید حسن قاضی زاده هاشمی ،وزیربهداشت ،درمان وآموزش پزشکی درآخرین یادداشتش که درسایت شخصی خود قرارداده است درخواست کرده درشب های قدربرای همه دعاکنیم.
 

به گزارش شفاآنلاین ،دراین یادداشت آمده است :این  شـب ها شب شـهادت مولای متقیــان حضـرت علی علیـــه الســـلام اسـت و شـب های قــدر؛ شب هایی  که از هزار ماه بهتـــر و بـرتـر اســت. دراین شب ها دعاها مستجاب می‌شـــود؛ از خـــدای بــزرگ بخــــواهیــــم زندگی‌ای آرام، امنیت و ســلامت نصـیب مــا و همه مردم جهان کند؛ جهــانی کـه گــاه در گوشه و کنارش انسانیت را به مسلخ می‌برند؛ جهانی که انگار گوشش ناشنوا و چشمانش نابینا شده است.
امشب به یاد مردم مظلوم غزه باشیم و برای‌شان دست به دعا برداریم؛ به یاد مردمان سرزمینی باشیم که حملات زمینی، دریایی و هوایی صهیونیست‌ها فاجعه‌ای انسانی را در آنجا رقم زده است؛ بیش از ٢٠٠٠ نفر را کشته و مجروح کرده‌اند و مجامعی با نام‌هایی پر طمطراق، تنها به صدور بیانیه و اعلام نگرانی و تأسف دل خوش ساخته‌اند.
امشب باید برای مرگ انسانیت گریست، در جهانی که رژیمی غاصب می‌تواند بی‌واهمه جنایتی را آغاز کند؛ دامنه‌اش را گسترش دهد؛ زنان و کودکان را به خاک و خون بکشد؛ به تمام قوانین بین‌المللی بی توجه باشد، بیمارستان‌ها و مراکز آموزشی را بمباران کند و هر فعل زشت و پلشتی را به انجام رساند.
جهانی که در گوشه دیگرش ٢٩٨ مسافر بی گناه یک هواپیما در آتش کینه توزی انسان‌نماها می‌سوزند. به راستی جهان و جهانیان را چه می‌شود؟ انسان و انسانیت به کدام سو رهسپارند؟ سازمان‌های بین‌المللی چه می‌کنند؟ کجایند رسانه‌هایی که خود را رکن چهارم دموکراسی لقب داده‌اند؟ این روزها این‌ها و ده‌ها پرسش دیگر، ذهن مردم فهیم و آزادی‌خواه جهان را پر کرده است؛ پرسش‌هایی که اغلب بی‌پاسخ می‌مانند.
امشب و در چنین جهانی دست به دعا ببریم و از پروردگار یکتا بخواهیم از آن گروه باشیم که انسان بودن را درک کرده‌اند؛ امشب با خدای خود عهد کنیم آن الگوی بی‌همتای انسانیت، آن انسان کامل، حضرت علی علیه‌السلام را بیشتر بشناسیم؛ گامی به سوی انسانیت و بنده خدا بودن برداریم و این دگرگونی را در پندار، گفتار و رفتارمان نمایان سازیم.
امشب دست به دعا برداریم و برای همه مردم در هر جای این کره خاکی، همزیستی مسالمت آمیز و دوری ازخشونت و درگیری را طلب کنیم.
مردمی که امروز بیش از همیشه تاریخ به آموزه‌های شهید بزرگوار ماه خدا، مولای متقیان علی ابن ابیطالب  نیاز دارند.
امشب نیازمندان، بیماران، گرسنگان، بی پناهان و... را از یاد نبریم؛ امشب و همیشه برای همه انسان‌ها دعا کنیم.
من نگاهم به قنوت تو
        و دستان تو امشب به دعاست
                           وه چه پیوند عزیزی
                                  بین چشمان من و
                                                   دست تو و
                                                        مهر خداست

نمی پسندم نظر بدهید
62 نفر این را پسندیده اند
1 نفر این را نپسندیده اند

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: