کد خبر: ۲۸۵۳۹۶
تاریخ انتشار: ۱۳:۰۰ - ۲۵ تير ۱۴۰۰ - 2021July 16
گیت ضدعفونی کننده محصولی است که در ابتدا میکروب یا ویروس را از روی چکمه یا کفششستشو می‌دهد و در مرحله دوم خشک کرده و در مرحله آخر کف کفش را ضدعفونی می‌کند
شفاآنلاین>سلامت>مدیر عامل یک شرکت دانش بنیان گفت: تولید گیت‌های کنترل تردد و ضد عفونی کننده برای اولین بار در ایران توسط نخبگان ایران بهره برداری شد.
به گزارش شفاآنلاین:نوید ملکی مدیر عامل یک شرکت دانش بنیانبا اشاره به طراحی و تولید گیت‌های کنترل تردد و ضدعفونی‌کننده اظهار کرد: این شرکت دانش بنیان بیش از ۵۰ نوع محصول در زمینه گیت‎های کنترل تردد را تولید کرده است.

مدیرعامل این شرکت دانش بنیان افزود:  این دستگاه ضدعفونی کننده علاوه بر بومی بودن آن، توسط نخبگان ایرانی به تولید انبوه رسیده  و در اکنون در حال صادرات به چند کشور همسایه است. کشورهای افغانستان، قرقیزستان، چک،  روسیه و کشورهای اوراسیا خواستار دریافت گیت‌های ضدعفونی کننده‌ شرکت ما هستند.

او افزود: گیت ضدعفونی کننده محصولی است که در ابتدا میکروب  یا ویروس را از روی چکمه یا کفششستشو می‌دهد و در مرحله دوم خشک کرده و در مرحله آخر کف کفش را ضدعفونی می‌کند؛ بعد از اتمام این مراحل دستگاه برای ضدعفونی دست‌های فرد اقدام می‌کند.

ملکی بیان کرد: از این دستگاه ضدعفونی در کارخانه‌های مواد غذایی، گلخانه ها، بیمارستان‌ها و مراکز درمانی و جراحی استفاده می‌شود. شرکت دانش بنیان ما یکی از ۱۵ شرکت برتری است که محصولمان برای صادرات به کشور‌های دیگر انتخاب شده است.
برچسب ها: تولید ، بومی ، کنترل ، ضدعفونی
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: