کد خبر: ۲۸۵۱۴۷
تاریخ انتشار: ۱۹:۱۲ - ۲۱ تير ۱۴۰۰ - 2021July 12
شرح نوع معامله در گاهی ثبت آماری باید یوزانس ثبت شود. شرکت موظف است از تاریخ تخصیص ارز ظرف مدت 45 روز نسبت به ترخیص کالا و رفع تعهد در بانک عامل اقدام کند.
شفاآنلاین>سلامت>مدیر کل امور دارو و مواد تحت کنترل سازمان غذا و دارو در نامه‌ای شرایط استفاده از خرید اعتباری ارز بانک مرکزی برای شرکت‌های دارویی و کارخانجات داروسازی را اعلام کرد.

به گزارش شفاآنلاین:سید حیدر محمدی مدیر کل امور دارو و مواد تحت کنترل سازمان غذا و دارو در نامه‌ای با عنوان شرایط استفاده از خرید اعتباری بانک مرکزی به مدیرعاملان کلیه شرکت‌های دارویی و کارخانجات داروسازی گفت: با توجه به مذاکرات صورت گرفته با بانک مرکزی مقرر شد، شرکت‌هایی که متقاضی استفاده از تسهیلات خرید اعتباری ارز بانک مرکزی هستند درخواست‌های خود را در قالب فایل اکسل تخصیص ارز به اداره کل ارسال فرمایند.

وی در ادامه درباره شرایط استفاده از خرید اعتباری گفت: به محض ارایه لیست خرید اعتباری از سوی این اداره کل ظرف مدت 48 ساعت تخصیص ارز صورت می‌پذیرد. همچنین از زمان تخصیص ارز، شرکت موظف است حداکثر ظرف مدت 30 روز نسبت به خرید ارز اقدام کند.

سید حیدر محمدی تاکید کرد: شرح نوع معامله در گاهی ثبت آماری باید یوزانس ثبت شود. شرکت موظف است از تاریخ تخصیص ارز ظرف مدت 45 روز نسبت به ترخیص کالا و رفع تعهد در بانک عامل اقدام کند. بانک مرکزی موظف است از زمان صدور پروانه ترخیص گمرکی حاکثر سه ماه نسبت به حواله ارز به حساب ذینفع اقدام کند.

شرایط استفاده از خرید اعتباری ارز برای شرکت‌های دارویی

برچسب ها: خرید ، اعتباری ، شرکت ، دارویی
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: