کد خبر: ۲۸۴۵۸۳
تاریخ انتشار: ۱۵:۲۸ - ۱۴ تير ۱۴۰۰ - 2021July 05
رئیس پلیس آگاهی پایتخت اظهار داشت: از اوایل خرداد سال جاری ۴ پرونده مشابه در پلیس آگاهی تهران با موضوع «پزشک قلابی» طرح و بررسی موضوع در اختیار تیمی از کارآگاهان پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران قرار گرفت.

شفاآنلاین>سلامت>سردار علیرضا لطفی رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری پزشکی قلابی خبر داد که با مدرک دکترای مدیریت ۶۰ عمل جراحی زیبایی انجام داده بود.
 
به گزارش شفاآنلاین:سردار لطفی در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: از اوایل خرداد سال جاری ۴ پرونده مشابه در پلیس آگاهی تهران با موضوع «پزشک قلابی» طرح و بررسی موضوع در اختیار تیمی از کارآگاهان پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران قرار گرفت. 

وی تصریح کرد: طبق اظهارات شاکیان که چند خانم و آقا بودند، مردی به نام اشکان با جعل عنوان پزشکی خود را متخصص ارولوژی به مراجعه کنندگان به کلینیک معرفی کرده و با  جراحی پلاستیک گوش و بینی و کاشت مو و ابرو منجر به خونریزی نامتعارف و شدید در محل جراحی شده است.

رئیس پلیس آگاهی تهران با اشاره به اینکه کارآگاهان پایگاه یکم کلینیک متهم را تحت مراقبت قرار دادند، اعلام کرد: پس از هماهنگی قضائی متهم  هنگامی که قصد جراحی بیماری را در محل کلینیک داشت، بازداشت شد.

وی با بیان اینکه در تحقیقات پلیسی مشخص شد جراح قلابی دارای ۳ سابقه کیفری درخصوص جعل و کلاهبرداری دارد و تاکنون ۶۰ عمل جراحی انجام داده است تصریح کرد: متهم ۳۴ ساله دارای مدرک دکترای مدیریت بوده و از سال گذشته جراحی‌هایش را در منطقه مرزداران آغاز کرده است.

وی افزود: در ادامه بررسی های پلیسی همدست متهم نیز   شناسایی و دستگیر شد؛ همچنین در بازرسی از کلینیک متهم ۹۴ مهر قلابی مربوط به  دانشگاه شهید بهشتی، قوه قضاییه نظام پزشکی ...و یک قبضه اسلحه و ۸ تیر جنگی کشف شد. 

به گفته سردار لطفی تحقیقات از سوی کارآگاهان پایگاه یکم پلیس آگاهی برای کشف جزئیات پرونده ادامه دارد.فارس

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: