کد خبر: ۲۸۴۲۱۲
تاریخ انتشار: ۱۳:۲۷ - ۰۶ مهر ۱۴۰۰ - 2021September 28
پاسخ به سوالات زنانه:
دکتر فرشته دانشمند -متخصص زنان ،زایمان و درمان ناباروری- به مهمترین سوالات کاربران شفا آنلاین پاسخ داد.

شفا آنلاین>سلامت>من در دوران قاعدگی دوتاقرص LDخوردم والان دوران قاعدگی تموم شده ولی هنوزخونریزی دارم چ کار کنم

به علت خوردن قرص LD وقطع آن است دو یا سه روزی صبر کنید ببینید قطع میشود یا نه

من متاهل هستم ۴ روز پریود نشدم ودر سونو گرافیی هم کیست ۱۵ میلیمتری نوشته شده و حساسیت سینه دارم وکمی دلدرد وهنگام رابطه هم درد دارم ایا مشکل ازکیستم؟

کیست ۱۵ میلی اختلال پریود نمیدهد تست بارداری بدهید ببینید باردار نیستید

من 20سالمه مجردم کلیتوریسم بلند شده طوری ک حس میکنم گاهی وقتا از قرص های تیروئید هم استفاده میکنم خیلی نگرانم مشکل از چیه?

اگر خیلی بزرگ شده بایستی سونوگرافی و بررسی هورمونی شود به قرص تیروئید ربطی ندارد

.من دختر 23 ساله و مجرد هستم و این دوره از قاعدگیم 6 روز تاخیر داشت و یک روزه بود و مقدار خونریزی هم کم بود و دوره های قبل هم حداکثر 3 روز طول میکشید البته من 4 سال پیش آزمایش های هورمونی انجام دادم و تنبلی تخمدان داشتم و تحت درمان قرار گرفتم اما 2 سال پیش دکتر مصرف دارو رو قطع کرد و گفت دیگه نیازی به مصرف دارو نیست.کلا دوران قاعدگی ام مرتب بود و مدتش هم حداکثر سه روزه بود اما این ماه باتاخیر و یک روزه بودش. البته یک مدت است که دچار خستگی و خواب آلودگی زیاد هم هستم .میخواستم بدونم احتمال برگشت تنبلی تخمدان هست و اینکه احتمال اینکه دچار کم خونی و کم کاری تیروئید هم باشم هست؟

بله احتمال کم کاری تیروئید و مشکلات هورمونی وجود دارد بایستی ازمایش خون و سونوگرافی تخمدان انجام دهید

من مجرد هستم و یک خرداد پریود شدم تا۷ خردادبعد ۵ روز بعدش لک بینی داشتم تا ۷ روز باز دوباره قطع شد ۲۶ خرداد پریود شدم روز۲۷ خرداد رفتم دکتر بهم دزوسپتیو داد که از همون شب ۲۷ خرداد شبی ۱ عدد خوردم الان بشدت خونریزی دارم و لخته لخته با اینکه روز ۶ پریودم هست اما خونریزی شدید دارم؟

حتما باید سونوگرافی انجام دهید کپسول مفنامیک اسید و ترانسکزامید اسید هر ۸ساعت ۲۵۰ میلی استفاده کنید خونریزی را کمتر می کند

 

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: