کد خبر: ۲۸۴۰۰
تاریخ انتشار: ۲۳:۳۲ - ۲۶ تير ۱۳۹۳ - 2014July 17
دکترنوربخش با حضور دربرنامه ویژه گفتگوی شبکه دوسیما اعلام کرد:
شفاآنلاین:مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی اجرای برنامه‌هایی از قبیل نظام ارجاع، حذف فرانشیز و HIS را از مهمترین اولویت‌های حوزه درمان تأمین‌اجتماعی برشمرد و گفت: در بخش بیمه‌ای طرح پرونده‌های الکترونیک درحال اجرا است که با اجرای آن 30 هزار مترمربع بایگانی حذف می‌شود و شرایط برای تحول در خدمات بیمه‌ای نیز فراهم می‌شود.

به گزارش شفاآنلاین ، دکترسید تقی نوربخش پنجشنبه شب باحضور دربرنامه ویژه گفتگوی خبری شبکه دوسیما ضمن بیان این مطلب گفت:همزمان با اجرای طرح تحول نظام سلامت درکشورکه ازبرنامه های اصلی دولت تدبیروامید نیزبوده وهست اقدام های خاصی درراستای خدمت رسانی حداکثری به اقشارکم درآمد صورت گرفته که تامین اجتماعی نیزدرراستای خدمت رسانی به تمامی مردم و به خصوص بیمه شدگان سازمان نهایت تلاش را دراین زمینه به کاربسته است.

وی دربخش دیگراین گفتگو از عملیات احداث 26مرکزدرمانی وبیمارستان وابسته به تامین اجتماعی خبردادوگفت:یش از 56 درصد مستمری‌بگیران و 30 درصد بیمه‌شدگان تأمین‌اجتماعی حقوق حداقلی دارند. در چنین سازمانی که این مشکلات را دارد، نیازمند مدیریت جهادی است.ضمن اینکه به رغم تمامی تلاش های صورت گرفته دراین ده ماه گذشته معتقدم همچنان تارسیدن به رضایت حداکثری دراین زمینه باید تلاش های زیادی صورت گیرد.حال آنکه به خاطرتمام کاستی های موجود ازتمامی مستمری بگیرها وحداقل بگیرهای سازمان عذرخواهی می کنم.

مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی با بیان اینکه طی 6 ماه 5000 میلیارد تومان کسری بودجه در سال گذشته جبران شد، گفت: منابع قابل جبران است، اما تخریب ارزش‌ها قابل جبران نیست.


وی برقراری ارتباط صحیح با جامعه را از اولویت‌های تأمین‌اجتماعی برشمرد و گفت: درحال‌حاضر در بهترین شرایط تعامل با شرکای اجتماعی هستیم و اعتمادسازی در این حوزه مهمترین کاری است که در دستور کار قرار گرفته است.

مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی اظهار امیدواری کرد که با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته و برنامه استراتژیک سازمان شرایط نامطلوبی موجود را به نحو صحیح اصلاح کنیم. درحال‌‌حاضر برنامه راهبردی سازمان درحال تدوین است و ما از همه مدیران و کارشناسان درخواست همکاری داریم. بودجه مبتنی بر عملکرد سازمان نیز درحال تدوین است.

دکتر نوربخش اجرای برنامه‌هایی از قبیل نظام ارجاع، حذف فرانشیز و HIS را از مهمترین اولویت‌های حوزه درمان تأمین‌اجتماعی برشمرد و گفت: در بخش بیمه‌ای طرح پرونده‌های الکترونیک درحال اجرا است که با اجرای آن 30 هزار مترمربع بایگانی حذف می‌شود و شرایط برای تحول در خدمات بیمه‌ای نیز فراهم می‌شود.

وی با اشاره به اینکه درماههای اخیر25درصد مستمری های سازمان افزایش یافته است به رشد 100درصدی پرداخت هزینه های اروتز،پروتز،عینک وعصا در10ماه اخیراشاره کردوگفت:بااین حال دراین زمینه نیزباید تلاش های جدی صورت گیرد.ضمن اینکه معتقدم حمایت ازبازنشستگان ومستمری بگیران سازمان باید به شدت تقویت شود.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: