کد خبر: ۲۸۳۶۳۷
تاریخ انتشار: ۲۱:۳۰ - ۰۱ تير ۱۴۰۰ - 2021June 22
رئیس جمهور منتخب در حرم مطهر رضوی:
حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهوری منتخب جمهوری اسلامی ایران هم زمان با سال روز ولادت حضرت امام رضا (ع) در صحن پیامبر اعظم حرم مطهر رضوی گفت: از امام رضا بخواهیم کرامت نصیب ما کند، شهدا قبل از اینکه شهید باشند انسان‌هایی کریم بوده اند. انسان با کرامت یعنی انسانی که جز خدا به کسی نیندیشد.
شفاآنلاین>اجتماعی>حجت‌الاسلام و المسلمین رئیسی گفت: همه کسانی که در دولت خدمت خواهند کرد بدانند قبول داشتن من ملاک نیست، اما حفظ کرامت مردم شرط خدمت در این دولت است.

به گزارش شفاآنلاین:حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهوری منتخب جمهوری اسلامی ایران هم زمان با سال روز ولادت حضرت امام رضا (ع) در صحن پیامبر اعظم حرم مطهر رضوی گفت: از امام رضا بخواهیم کرامت نصیب ما کند،  شهدا قبل از اینکه شهید باشند انسان‌هایی کریم بوده اند. انسان با کرامت یعنی انسانی که جز خدا به کسی نیندیشد.

او افزود: چند نوع خدمت در دنیا وجود دارد، اول خدمت به معنای مادی گرایانه یا مادی محوری که یک نوع خدمت است، یک نوع نگاه منفعت گرا یا منفعت محوری؛ خدمت دوم خدمت نوع انسان دوستی است و با نگاه اومانیستی انجام می‌شود.

رئیس جمهور منتخب ادامه داد: خدمت سوم خدمتی است برای خدا به دیگران توجه کردن در پرتو خدا دوستی، مانند رفتن امیر المونین برای رفتن به در خانه ایتام برای خدا و نه برای منفعت شخصی.

حجت الاسلام رئیسی بیان کرد: در نظام اسلامی دولت خدمت گزار مردم است نه منت گذار مردم، تمام مسئولان باید خود را خدمت گزار مردم بدانند، همه کسانی که در دولت خدمت خواهند کرد بدانند قبول داشتن من ملاک نیست، اما حفظ کرامت مردم شرط خدمت در این دولت است.

او تصریح کرد: راه رسیدن به خدا از میان خدمت به خلق می گذرد، ما حفظ کرامت و منافع مردم را در هر کاری سر لوحه خود قرار می‌دهیم، ما روابط فاسد اداری و ظلم را بر خلاف کرامت مردم می‌دانیم.

رئیس جمهور منتخب تاکید کرد: مردم رای به تحول دادند و باید در کشور تحول ایجاد شود، تحول به نفع مردم. من به عنوان امین شما می‌گویم با مدد الهی و دست توانای شما عدالت در این کشور اجرا خواهد شد و طعم شیرین عدالت را خواهید چشید.

حجت الاسلام رئیسی اظهار کرد: از روز اول دولت بحث واکسیناسیون عمومی را در دستور کار قرار می‌دهیم، چون مبحث کرونا مردم را به شدت نگران کرده است.

او افزود: تلاش می کنیم با کنترل کرونا و افزایش تولید و رونق اقتصادی از دغدغه‌های مردم بکاهیم.

رئیس جمهور منتخب  ادامه داد: در نوع تعامل با دنیا محور ما حفظ کرامت ملت ایران خواهد بود، در هیچ نشست و گفت و گویی نباید کرامت ملت ضعیف شود.

حجت الاسلام رئیسی بیان کرد: به نام علی ابن موسی الرضا آموخته‌های وجود مبارک حضرت و به ویژه حفظ کرامات انسان را سر لوحه کار خود و تمام لایه‌های اداری دولت قرار خواهم داد.

او تصریح کرد:  محور ما در انتخاب همکاران، شایسته سالاری است نه جهت گیری‌های حزبی.

رئیس جمهور منتخب تاکید کرد: از همه افرادی که در شرایط کرونا در انتخابات شرکت کردند تشکر می‌کنم، از عزیزانی که در ساعات اولیه رای گیری به دلیل مشکلات سیستمی معطل شدند عذر خواهی می‌کنیم و قدر دان عزیزانی که خارج از کشور برای رای دادن مورد آزار و اذیت قرار گرفتند هستیم و پیگیریم که خسران آن‌ها جبران شود.

حجت الاسلام رئیسی اظهار کرد: این حضور با شکوه شما در انتخابات بسیار پر معنا بود و امیدوارم همه ما و همه دولت مردان بتوانیم لطف و توجه مردم را با خدمت مخلصانه جبران کنیم.yjc

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: