کد خبر: ۲۸۳۵۱۹
تاریخ انتشار: ۱۵:۴۱ - ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ - 2021June 21
سازمان جهانی بهداشت (WHO) با توجه به گسترش سویه های مسری تر کروناویروس تاکید کرد: به منظور جلوگیری از افزایش مجدد موارد ابتلا به کووید-۱۹ اقدامات دقیقی را در نظر گرفته و اجرا کنید.

شفاآنلاین>سلامت>سازمان جهانی بهداشت (WHO) با توجه به گسترش سویه های مسری تر کروناویروس تاکید کرد: به منظور جلوگیری از افزایش مجدد موارد ابتلا به کووید-۱۹ اقدامات دقیقی را در نظر گرفته و اجرا کنید.

به گزارش شفاآنلاین:از آنجا که تعداد کشورهای بیشتری شیوع انواع مسری تر بیماری کووید-۱۹ را تایید کرده اند، سازمان جهانی بهداشت (WHO) روز یکشنبه دستورالعملی را برای کشورهای منطقه جنوب شرق آسیا صادر کرد تا اقدامات دقیقی را در رابطه با بهداشت عمومی و اجتماعی گسترش داده و اجرایی کنند و همچنین به منظور جلوگیری از بروز یک موج دیگر، روند واکسیناسیون کروناویروس را سرعت بخشند.

"پونام ختراپال سینگ" مدیر منطقه جنوب شرقی آسیا در سازمان جهانی بهداشت گفت: باید به طور پیوسته تلاش های خود برای آزمایش، ردیابی و قرنطینه افراد آلوده به کروناویروس را تقویت کنیم. همچنین اجرایی شدن مداخلات اجتماعی مانند رعایت فاصله فیزیکی، بهداشت دستها و استفاده صحیح از ماسک ضروری است. این اقدامات باید به طور کامل و برای دوره زمانی طولانی تری در مناطقی اجرایی شود که با انواعی از ویروس که از قابلیت انتقال بیشتری برخوردارند، مواجه هستند.

طی روزهای گذشته، مالدیو و میانمار مواردی از ابتلا به سویه های نگران کننده ویروس که پیش از این در بنگلادش، هند، اندونزی، نپال، سریلانکا، تایلند و تیمور شرقی تایید شده بود، گزارش کرده اند.

به نقل از هندوستان تایمز، شیوع سویه های نگران کننده در کنار از سرگیری فعالیتهای اقتصادی و اجتماعی به افزایش موارد ابتلا به بیماری کووید-۱۹ در جهان منجر شده است.ایسنا

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: