کد خبر: ۲۸۲۶۲۱
تاریخ انتشار: ۰۹:۵۹ - ۱۹ خرداد ۱۴۰۰ - 2021June 09
در این دور از ثبت نام مسکن ملی سعی شد از ظرفیت تمامی شهرها برای ثبت نام استفاده شود و استان‌های قم، البرز و تهران هم در ظرفیت جدید گنجانده شده‌اند.

شفاآنلاین>سلامت> معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی گفت: ثبت نام مرحله جدید مسکن ملی در ۲۴۰ شهر از ساعت ۱۲ امروز _چهارشنبه ۱۹ خردادماه_ آغاز و به مدت یک هفته ادامه دارد.

به گزارش شفاآنلاین: محمود محمودزاده، اظهار کرد: در این دور از ثبت نام مسکن ملی سعی شد از ظرفیت تمامی شهرها برای ثبت نام استفاده شود و استان‌های قم، البرز و تهران هم در ظرفیت جدید گنجانده شده‌اند.

وی افزود: بر این اساس، متقاضیان مسکن ملی در دور جدید ثبت نام مسکن ملی می‌توانند با مراجعه به سامانه tem.mrud.ir نسبت به ثبت نام در ۲۴۰ شهر اقدام کنند.

معاون مسکن وزیر راه و شهرسازی گفت: با توجه به قانون ساماندهی مسکن، سبز بودن فرم (ج) یعنی عدم استفاده متقاضی و افراد تحت تکفل از زمین، واحد مسکونی و یا امکانات نهادهای عمومی غیر دولتی مربوط به تأمین مسکن، داشتن سابقه سکونت پنج ساله در محل مورد نظر، سرپرست خانوار یا متأهل بودن و خودسرپرست بودن زنان مشروط به داشتن حداقل ۳۵ سال سن از جمله شرایط در نظر گرفته شده است.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: