کد خبر: ۲۸۱۱۷۶
تاریخ انتشار: ۱۱:۳۸ - ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - 2021May 20
یکی از این باندها برای سومین بار در این کار دخالت داشت که آن نیز دستگیر شد.

شفاآنلاین>سلامت> فرمانده انتظامی پایتخت از انهدام سه باند سلاح های جنگی آمریکایی خبر داد.

به گزارش شفاآنلاین: سردار حسین رحیمی در مراسم بازدید از طرح های پلیس تهران بزرگ که صبح امروز در فرماندهی انتظامی تهران بزرگ انجام شد، اظهار کرد: یکی از این نکات اقدامات صورت گرفته انهدام سه باند وارد کننده سلاح از غرب کشور به پایتخت بود که با انهدام هر سه باند و دستگیری اعضای آن بالغ بر ١١۵ قبضه سلاح جنگی و ۳۷۰۰ فشنگ کشف شد.

وی ادامه داد: در بررسی‌هایی که داشتیم برای اولین بار بود دیدیم که ٨٠ درصد از این سلاح ها متعلق به آمریکا و ساخت آمریکا است. با انهدام و کشف این سلاح ها کار بزرگی انجام شد.

سردار رحیمی اظهار کرد: یکی از این باندها برای سومین بار در این کار دخالت داشت که آن نیز دستگیر شد.

وی ادامه داد: برای اولین بار در سال جدید اجرای مرحله اول طرح کاشف را  داشتیم که با تلاش بی وقفه و شبانه روزی همکارانم در پلیس انجام شد و  در این مرحله ۳۰۴ نفر از سارقین حرفه ای باندی و دارای سابقه سرقت به عنف، گوشی قاپی، سرقت اماکن خودرو، لوازم خودرو، جعل و کلاهبرداری، سرقت مسلحانه، قتل و آدم ربایی دستگیر شدند. همچنین حدود ۱۷ نفر از محکومین فراری در این مرحله دستگیر شدند.

وی افزود: ۶۰ باند سرقت هم منهدم و ۱۵ باند زورگیری، گوشی قاپی،سرقت منزل، مغازه و اماکن، ۱۶ باند سرقت خودرو، موتور سیکلت و لوازم آن، ۱۲ باند جعل و کلاهبرداری و ۵ باند آدم ربایی و تجاوز دستگیر شدند همچنین پدر و مادری که دو فرزند و داماد خود را به قتل رساندند که در این مرحله دستگیر شدند.

سردار رحیمی در پایان گفت: آنچه برای ما مهم است تحویل به موقع اموال و وسایلی است که به مالباخته ها برمی‌گردد.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: