کد خبر: ۲۷۹۹۱۴
تاریخ انتشار: ۲۱:۴۵ - ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - 2021May 03
- توسعه سرمایه اجتماعی نظام سلامت از طریق ایجاد سامانه شفافیت و ارائه داده‌های دقیق به مردم و بهره مندی از نظرات، پیشنهاد‌ها و شکایات و رتبه بندی خدمات.
شفاآنلاین>سلامت>علی شریفی زارچی با حکم نمکی به عنوان سرپرست مرکز مدیریت آمار و فناوری اطلاعات منصوب شد.
به گزارش شفاآنلاین: سعید نمکی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی طی حکمی علی شریفی زارچی را به عنوان سرپرست مرکز مدیریت آمار و فناوری اطلاعات منصوب کرد.

متن این حکم به شرح زیر است:

جناب آقای دکتر علی شریفی زارچی

با توجه به سوابق علمی و همکاری موثر جنابعالی و تلاش ارزشمند و داوطلبانه تیم اپلیکیشن ماسک در مهار کرونا، بدینوسیله جنابعالی بعنوان "سرپرست مرکز مدیریت آمار و فناوری اطلاعات" منصوب می‌شوید تا با یاری خداوند متعال و استفاده از مشارکت کلیه همکاران بعنوان نماینده تام الاختیار اینجانب، مقدمات لازم را جهت ایجاد تحول بنیادین در زمینه‌ی بکارگیری فناوری اطلاعات، علوم داده، هوش مصنوعی و فناوری‌های مرتبط در مجموعه نظام سلامت فراهم کنید.

اهم انتظارات از جنابعالی بشرح ذیل است:

۱- تدوین و ارائه ساختار جدید فناوری اطلاعات و مجموعه‌های تابعه آن در وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی.

۲- بهینه سازی فرآیند‌ها و سامانه‌های مورد نیاز جهت مدیریت پایش و واکسیناسیون کرونا.

۳- نقش آفرینی موثر در توسعه پرونده‌ی الکترونیک سلامت و نسخه پیچی و نسخه نویسی الکترونیک.

۴- توسعه سرمایه اجتماعی نظام سلامت از طریق ایجاد سامانه شفافیت و ارائه داده‌های دقیق به مردم و بهره مندی از نظرات، پیشنهاد‌ها و شکایات و رتبه بندی خدمات.

۵- گسترش فضای نقش آفرینی موثر دانشگاه‌های فنی و مهندسی، شرکت‌های دانش بنیان و استارتاپ‌های حوزه سلامت به منظور توسعه زیست بوم کسب و کار‌های این حوزه و جلب مشارکت دانشجویان و دانش آموختگان نخبه و مستعد کشور.

بدیهی است تمامی معاونین محترم و مدیران ذیربط با جنابعالی همکاری خواهند کرد.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: