کد خبر: ۲۷۹۶۲۰
تاریخ انتشار: ۱۴:۵۰ - ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - 2021April 30
واکسینه شدن کادر درمان و امدادگران و کارکنان جمعیت هلال حمر از چندی قبل در دستور کار بوده، اما اولویت با کادر درمان است.
شفاآنلاین>سلامت>رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر گفت: تاکنون ۲۱۷ نفر شامل ۱۸۰ امدادگر و ۳۷ نیروی کادر حوزه امداد و نجات در ۶ استان واکسینه شدند.
به گزارش شفاآنلاین:مهدی ولی پور رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر  با اشاره به واکسینه شدن امدادگران و نجاتگران ۶ استان کشور اظهار کرد: تاکنون ۲۱۷ نفر شامل ۱۸۰ امدادگر و ۳۷ نیروی کادر حوزه امداد و نجات در ۶ استان خوزستان، زنجان، فارس، مازندران، هرمزگان و جمعیت مستقل کیش واکسینه شدند.

او در ادامه بیان کرد: واکسینه شدن کادر درمان و امدادگران و کارکنان جمعیت هلال حمر از چندی قبل در دستور کار بوده، اما اولویت با کادر درمان است.
رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با اشاره به پایش بیش از ۲۲۴ هزار مسافر در مبادی مرزی کشور، تصریح کرد: در طرح مراقبت‌های بهداشتی پیشگیری از شیوع بیماری کرونا در مبادی مرزی رسمی کشور در حال انجام است و تا به امروز ۲۲۴ هزار و ۱۵۰ نفر از مسافران کنترل شدند.
ولی پور عنوان کرد: همچنین ز ۳۴ هزار و ۳۶۶ مسافر تست فوری گرفته شد و ۵۶ مسافر به صورت موقت در مبادی مرز‌های کشور قرنطینه شدند.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: