کد خبر: ۲۷۸۵۴۴
تاریخ انتشار: ۱۱:۴۲ - ۲۸ فروردين ۱۴۰۰ - 2021April 17
فردا (۲۹ فروردین) در برخی از مناطق استان‌های مازندران، گیلان، اصفهان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، یزد، شمال و شمال غرب فارس، نیمه شمالی کرمان، ارتفاعات سمنان و شمال شرق تهران بارش پراکنده و در برخی نقاط وقوع رگبار رعد و برق و وزش باد دور از انتظار نیست

شفاآنلاین>سلامت> مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از بارش باران و وزش باد در برخی مناطق کشور طی امروز (۲۸ فروردین) تا اواسط هفته جاری خبر داد.

به گزارش شفاآنلاین: صادق ضیاییان اظهار کرد: بر اساس آخرین خروجی مدل‌های هواشناسی امروز (۲۸ فروردین) در برخی مناطق استان‌های خراسان شمالی، خراسان رضوی، شمال خراسان جنوبی، نیمه شمالی کرمان، جنوب شرق سیستان و بلوچستان، ارتفاعات مازندران، شمال شرق تهران و بخش‌هایی از مرکز کشور رشد ابر، بارش پراکنده و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

وی ادامه داد: فردا (۲۹ فروردین) در برخی از مناطق استان‌های مازندران، گیلان، اصفهان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، یزد، شمال و شمال غرب فارس، نیمه شمالی کرمان، ارتفاعات سمنان و شمال شرق تهران بارش پراکنده و در برخی نقاط وقوع رگبار رعد و برق و وزش باد دور از انتظار نیست.

ضیاییان با اشاره به اینکه طی روز دوشنبه (۳۰ فروردین) در خراسان شمالی و ارتفاعات استان‌های مازندران، گلستان، سمنان، تهران، البرز، کرمان و شمال هرمزگان بارش پراکنده و وزش باد پیش‌بینی می‌شود، گفت: طی روز سه‌شنبه (۳۱ فروردین) حاکمیت این شرایط در برخی مناطق شمال غرب کشور نیز دور از انتظار نیست و در سایر مناطق آسمانی صاف و جوی پایدار خواهیم داشت.

به گفته مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی طی روز چهارشنبه (۱ اردیبهشت) در برخی مناطق شمال غرب، سواحل دریای خزر، دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی، دامنه‌های زاگرس مرکزی و جنوبی و ارتفاعات کرمان بارش پراکنده و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

وی در ادامه گفت: امروز (۲۸ فروردین) در استان‌های سمنان، تهران، البرز، قزوین، قم، شمال مرکزی، شمال و شرق اصفهان، ایلام و غرب خوزستان در بعضی ساعات وزش باد شدید گاهی همراه با گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود. امروز همچنین نواحی مرکزی و شرقی خلیج فارس و تنگه هرمز مواج است.

ضیاییان در پایان درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده اظهار کرد: آسمان تهران فردا (۲۹ فروردین) صاف تا کمی ابری همراه با وزش باد و با حداقل دمای ۱۸ و حداکثر دمای ۲۷ درجه سانتیگراد و طی روز دوشنبه (۳۰ فروردین) نیز نیمه ابری همراه با وزش باد، در بعضی ساعات افزایش ابر همراه با وزش باد شدید و با حداقل دمای ۱۹ و حداکثر دمای ۲۸ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: