کد خبر: ۲۷۸۵۳۹
تاریخ انتشار: ۱۱:۱۳ - ۲۸ فروردين ۱۴۰۰ - 2021April 17
ارتقاء دانش تخصصی همکاران و رشد مهارت های علمی و عملی کارکنان پلیس، از دستاوردهای چند ساله پلیس می باشد که می توان نتیجه آن که همان رضایمندی شهروندان در تامین نظم عمومی است، اکنون شاهد باشیم.

شفاآنلاین>سلامت> معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ با اشاره به رضایت مندی شهروندان تهرانی از عملکرد پلیس در نوروز 1400، گفت: سرعت عمل در اجرای مأموریت، کشف جرائم، پاسخگویی به موقع به نیازمندی های شهروندان از مولفه های موثر رضایتمندی شهروندان می باشد.

به گزارش شفاآنلاین: سرهنگ "مراد مرادی" در نشست خبری صبح امروز ،  بیان داشت: سرعت عمل در اجرای مأموریت، کشف جرائم، پاسخگویی به موقع به نیازمندی های شهروندان در ارائه خدمات پلیسی از مولفه های موثر رضایتمندی شهروندان در عملکرد پلیس تهران در نوروز 1400 می باشد.

وی با اشاره به اینکه اکنون ما شاهد پلیسی هوشمند در تامین امنیت عمومی شهروندان می باشیم، افزود:   ارتقاء دانش  تخصصی همکاران  و رشد مهارت های علمی و عملی کارکنان پلیس،  از دستاوردهای چند ساله پلیس می باشد که می توان نتیجه آن که همان رضایمندی شهروندان در تامین نظم عمومی است، اکنون شاهد باشیم.

معاون اجتماعی پلیس تهران با  اشاره به اجرای  نظرسنجی که توسط کارکنان مطالعات اجتماعی پلیس تهران در سطح شهر انجام شده است، افزود: این نظرسنجی که به صورت تصادفی در بین گروه های مختلف انجام شده است ، نشان از رضایتمندی 87 درصدی  شهروندان از عملکرد پلیس در نوروز 1400 دارد.

وی تصریح کرد: اعتماد همه کارکنان پلیسی، پاسخگویی به نیازمندی های شهروندان و  حرفه گرایی  در انجام ماموریت های محوله است  که خوشبختانه شاهد موفقیت ها و دستاوردهای مطلوب پلیس در احساس امنیت عمومی هستیم.

سرهنگ مرادی یادآور شد: در نوروز امسال، علیرغم افزایش مأموریت ها  و نظارت های بر چگونگی  رعایت پروتکل های بهداشتی ابلاغی از سوی ستاد مبارزه با کرونا،  شاهد افزایش میزان رضایت مندی مردم بوده ایم و  تلاش خواهیم کردکه  این سرمایه بزرگ یعنی رضایت مندی و اعتماد مردم را ارتقاء داده  وامیدوارم در این سال خدمات بیشتری به شهروندان ارائه  دهیم.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: